16.11.2023 г., 10:29 ч.

Неприлични вторачвания 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
157 2 3
2 мин за четене

Нашенска телевизия  - няма да казвам коя, все пак едната снаха е бургазлийка.

Водещият на дискусионното студио обсъжда плана за бюджета с икономист.

И казва той за очертаващите се недостици в бюджета: „ А, ето го началникът на данъчните. /Пускат запис как любимият приятел и хазяин на Асена се кълчи по бански/ Той е човекът, който трябва да запълва дупката на министъра, а не да я разширява…“

Богат български език… Не ти трябва дирена художественост, всичко е текстово – подтекстово – подподтекстово…

хххх

Костадинов от трибуната: „Тагарев, слушай ме, когато ти говоря!!!“…

Тагарев се изпъва инстинктивно – слугинският манталитет е рефлексивен…

хххх

Сутринта срещам млад комшия – над 30-те, неженен, по едно време у тях живееше адна симпатяга, после нещо стана…

Соча слушалките на главата му: „Трябва да ги смениш с някоя мацка…“

Той се хили: „На тях аз им правя репертоара. Освен това, мога да ги спра, когато искам…“

Шведски исторически документален сериал – история на земите там.

Първа серия – предцивилизационно общество. Хора в кожи, с копия, гонят зубри и гигантски елени…

Сред ловците – две негърки. Високи, стройни, пъргави…

Оставям настрани разделението на функчциите тогава, ама негърки в Скандинавия…

Може би са първите икономически мигранти…

ххххНа пазара продават моркови. Грамадни, мечта за всяка стара мома.

Само дето аз съм селско момче и разбирам – това са фуражни моркови. За добитъка.

Което показва добре отношението на търговци и държава към хората. Защото можеше да бъдат спрени от продажба тия фуражни добавки. Не са вредни, разбира се.

Но не са и полезни като малките, нормални морковчета…

Обаче – бизнес! Нищо лично, нищо човешко…

хххх

Пия малко хапове. Принудително. Шест сутрин, две по обяд, седем вечер. И все в края на месеца не стигат.

Защото в едната кутия са 30, в другата 28…

А пет от месеците са по 31 дена…

Тоест, болният оцелявщ пенсионер е ПРИНУДЕН да си купува още хапове, да трупа резерви, да реже от други харчове – за да оцелява…

И хич не мисля, че производителите са невежи и глупаци, та не могат да направят кутийка с 31 хапчета…

Производството, обаче, е странична дейност. Основната е бизнесът – лапането на печалба. А лешоядите хич не се интересуват какво ядат – красива сърна или силен вълк. Бивши…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??