20.05.2023 г., 0:19 ч.

Независимият 

  Проза » Други
429 8 7

"За съжаление, в света и тук сред вас има някои страни, които си затварят очите за тези затвори и за незаконната анексия. Тук съм, за да може всички да признаят, независимо от това колко настойчиво руснаците се опитват да ви влияят, че има такова нещо като независимост" -

каза Зеленски при посещението си в Саудитска Арабия. А всички вече все по-ясно виждат, че Зеленски и Украйна са най-независимите на света. Те са самото въплъщение на независимостта. Никога през живота си не съм виждал по-независим президент на по-независима държава!!!

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Скъпи колеги и приятели,
    Трогнат съм от интересните коментари и подкрепата на този мой текст.

    Доче, Иви, Стойчо, много са мъдри словата ви. Сърдечно благодаря!

    Красимире, благодаря за коментара ти /Латинка Златна предложи независим да е в кавички. Донякъде е права, но кавичките щяха да станат доста." Мисля, че всички разбраха иронията, която влагам в независимостта на Зеленски и Украйна. Красимире, имаш право, че този текст беше по-уместно да е във форума.

    Сенилга, благодаря за тези два твои коментара. Никой няма нещо против Украйна и Зеленски. В материала ми е визиран един парадокс, който възниква винаги когато някой се представя за независим. Това е нещо от рода на: "Всички критяни са лъжци!"

    Желая на всички много успешна седмица!
  • Россия не только победу над фашизмом присвоила себе, забыв о миллионах жизней других народов – (одних украинцев около 9-ти миллионов погибших), но и освобождение Болгарии от османского ига. В составе дунайской армии воевало и немало украинцев: только в Одессе (как отправном мобилизационном пункте) было сформировано 15 малороссийских полков, которые впоследствии приняли активное участие в освобождении Болгарии, положив за нее свои жизни/
    И еще о тирании россии в Болгарии. … Десятки тысяч болгарских семей были на протяжении ХVIII-ХІХ вв. вырезано только потому, что специально засылающиеся царские агенты сначала подстрекали их к восстаниям, а по достижении собственной цели (выторговав у турок кое-какие выгоды или преимущества) оставляли на произвол судьбы. Поэтому за красивыми лозунгами братства, православного объединения и взаимовыручки действительно скрывались самодурство и подлость кровавых имперских власть имущих.
  • Что с вами? Зеленский - цель номер один агресивной русской братии и знаете почему? Да, именно потому, что независимость других, и вас в том числе - страх и гибель тирании. Что вы сделали в своей жизни для того, чтобы террорист путин со своей шайкой не убивал детей, женщин, стариков, только потому, что они не хотят зависить от россии. Ничего? Еще не поздно осознать всю серьезность и опасность для Европы прежде всего этой волны рашизма, против которой президент Украины Владимир Зеленский объединяет мир.
    Я желаю вам мира и тихих ночей, но боюсь, одних украинцев надолго не хватит и тогда за независимость будет стоять каждый, кому дороги его дети, и его родина.
  • Всъщност е много зависим Зеленски – от САЩ, НАТО и ЕС. Бай Дън също
    – от петролните и оръжейни компании, които лобират в негова подкрепа.. Независим е гл. прокурор в България, защо над него е само Господ.
    Това би трябвало да е форумна тема, не литературно произведение.
  • Това са мантри, които ни втълпяват, че "независим",значи "свободен".
    Един мъдрец беше дошъл до извода:"Който говори за принципи,е безпринципен!"
  • Зеленски си е малко зелено откъснат, Маестро. Но на западняците и американците такъв им трябва.
    Да му мисли обаче онзи, който стъпи в Украйна и живее още в 1917-та година.
    По отношение на независимостта ще кажа, че има и по-зле от Украйна. България е некротизирала от ”независимост”. Мъртва е.
  • Нали знаеш- когато от теб нищо не зависи си независим
Предложения
: ??:??