23.01.2008 г., 22:04 ч.

Никога не е късно 

  Проза » Други
2559 0 8

Никога не е късно да погледнеш с добро. Никога не е късно да обичаш. Никога не е късно да се оставиш да бъдеш обичан. Никога не е късно да простиш, както и никога не късно да помолиш за прошка. Никога не е късно да поправиш вече стореното, както никога не е късно да направиш нещо друго. Никога не е късно да победиш.

Също така никога не е късно да направиш грешка. Никога не е късно да нараниш. Никога не е късно да се провалиш, както и никога не е късно да провалиш някой друг. Никога не е късно да се предадеш. Никога не е късно да предадаш някой друг. Никога не е късно да загубиш.

И все пак никога не казвай никога.

© Александра Ангелова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • напомня ужасно много. жалко за което.
    дразня се на разните мухи без глави, дето се водят по тая лицемерска философия.

    и да, има неща, за които наистина казваме 'никога' и наистина никога не правим. изключения винаги има.
  • На мойте книги пък е Коелю....
    Не знам до каква степен напомня за него...но ми е малко комерс...
  • няма нищо общо с Куелю.не съм чела книгите му,а и нямам такива намерения.
  • Пишат го Куелю недоучените ни преводачи
  • Пише се Куелю
  • Това е ясно. Спрете да четете Куельо.
  • Няма нищо непоправимо докато има...живот! Позрав!
  • Наистина е така.Поздравления!
    Снежана
Предложения
: ??:??