30.01.2007 г., 10:11 ч.

НИКОЙ НЕ Е ЗАСТРАХОВАН 

  Проза
1048 0 10
6 мин за четене

От всички приятели на брат ми най-много ми харесваше Цецо.Не заради външността му,въпреки  че той е висок,добре сложен и красив.Не и заради това,че е интелигентен.Най-много ми харесваше неговото невероятно чуство за хумор.Според мен хора,които го имат,по-лесно преживяват трудностите в живота.

  Така се случи,че израстнах в обкръжението на момчета.Батко е по-голям от мен с четири години и все ме влачеше със себе си.По-късно,когато се омъжих,покрай мен бяха приятелите на мъжа ми,повечето ергени.Родих син.Когато той порасна живеех с проблемите на неговите приятели.

 Сега си давам сметка,че повечето ми приятели са мъже.В женски компании не понасям подмятания от рода:”Всички мъже са еднакви!Свалят ти звезди,докато получат това,което искат и после те захвърлят като ненужна вещ.” Питам ги: ‘А защо не потърсите вината в себе си?Защо не ги омаете,защо не им задържите интереса по-дълго върху себе си?Май вие не знаете какво искате.Или си лягате още първата вечер с някой хубавец,преди да сте му запомнили името или пък го карате да чака сума ти време и после пак си вдигате високо крачетата шпиц.И той се е изморил да ви гони сума ти време и накрая разбира, че вие сте досущ като всички останали и нищо по-различно не е открил у вас и се отегчава и бяга.Всеки трябва да има мярка и да знае кога,къде и как.После са ни виновни мъжете,разбира се.А че и те имат чуства,достоинство,мечти-нас това какво ни засяга.Това,че не реват като нас,не значи че не ги боли.”

 Цецо…Спомням си преди години се бяхме събрали у нас.Бяхме си   пийнали                                        

прилично,момчетата разказваха за любовните си преживявания и изведнъж Цецо попита:

  -А случвало ли ви се е някога в сублимния момент да…засечете?

 -Не!-момчетата бяха единодушни.

 -А на мен ми се случи миналата събота.Много гадно!С един колега отиваме да се почерпим след работа,взели сме премии.Влизаме в един ресторант,сядаме.Още преди да поръчаме гледам на съседната маса две мацки.Едната ви казвам-убиец!Гледам я и усещам,че целият съм секс.Викам си тая ще я имам на всяка цена.Така и стана.Навиха се да ни дойдат на гости в квартирата.Колегата веднага заби другата.Влизаме с русокосата красавица в моятя стая.Предлагам й нещо за пиене.Тя ми кима и се усмихва.Отивам за чаши и си мисля,дано не ми извърти някой номер-неразположена съм или-нека не е първата вечер.Ако пък се навие да не взема да свърша бързо.

  Влизам при нея и какво да видя? Тя лежи чисто гола в леглото ми!

-         Да бе!?

-         Да ! И на мене ми спадна.Казвам ви,колкото и да се мъчи милата-нищо.Сигурно си е помислила-тоя некадърник защо ли ме доведе,сигурно да му разгледам обзавеждането?Не ми пука!Разбрах,че тръпката,която изпитвам от събличането,от това „не”което ме влудява по-хубаво няма.Ще ми разправят,че жените повече обичали любовната игра пред самото чукане.За тая това правило не важеше.

-         След случката пробва ли се дали си читав?

-         Още на другия ден с моята Роза.Абе,друго си е бе братче.То свенливо,то романтично! Сто пъти е за предпочитане пред оная кукла.

-         А пък да видите на мен какво ми се случи…

 Оказа се,че нямаше нито един на масата дето да не е претърпял подобна злополука.Само че преди Цецо да разкаже своята са я считали за катастрофа.А сега се смееха от сърце на конфузните ситуации ,в които са изпадали по една или друга причина.

Колко лесно и просто изглежда всичко,когато споделиш и разбереш,че не си единствен.Че може да се случи на всеки и не е болка за умиране.

-А при теб имало ли е засечка?Или при вас жените е лесно-изохкате два пъти,поне не ви личи.

- Случвало ми се е.Изпитвам същото,което и вие-непълноценен секс.Мислиш си да не би да съм фригидна щом той беше толкова нежен,значи причината е у мен.Хиляди въпроси си задавам.Слушам ви и намирам отговорите.И ще ви кажа едно.Имам син и с половото му възпитание се заемам аз.Няма да позволя на нито една жена да създаде на сина ми комплекс за малоценност.Дали е малък или голям няма значение.Когато двама души се обичат правят всичко ,за да е хубаво на другия.Забранени неща и срам в любовта няма!Пък и няма страшно-вече има виагра.

      Да са ми живи издрави момчетата с тях знам,че няма да си умра от скука.С тях е винаги щур   купон.А душата на компанията-то се знае,че е Цецо!С него живота изглежда лесен и хубав.Такъв е!

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Галка, страхотен човек е!!!А неволите ти ще отминат, да знаеш!!!
  • Ще трябва да се запозная с него...
    Нека вмъкне хумор и моите неволи....
    Поздрав,Светле!
  • Имаш усмивка и от мен!
  • Е,не е ли така?!Благодаря!
  • медено слово
  • Прекрасен разказ, поздрави!Всеки е преживял по нещо, на не всеки го е пресъздал така живо и енергично както си направила, Светлана. С пожелание за много здраве, Стела.
  • "Мъжете знаят защооооооооо" - Но не колкото теб разбира се
    Буйни овации!!! Най-накрая и истината да се каже. Поздравления Светле!
  • Едно огромно благодаря за този разказ!!!
    Поздрави за тази история и многото полезни неща в нея!!!
  • увлекателно разказваш, Светлана
  • Радвам се за теб и твоето обкръжение. Щом имат такова чувство за хумор и щом разказват чистосърдечмо в твое присъствие тези неща, значи никак не ти доскучава, а и предполагам - те са те възприели като техен приятел. Много усмивки ти желая.
Предложения
: ??:??