17.09.2011 г., 23:13 ч.

Нито за миг не спрях да те обичам 

  Проза » Други
1167 0 1
2 мин за четене

Отдавна не се бях чувствала така. Толкова щастлива. Толкова лека в мечтите си. Толкова свободна в сърцето си. И това е заради теб. Всяка моя усмивка е твоя. Всичко в мен ти принадлежи. Мислиш ли, че някой, някога ще успее да те замени ?

Откакто влезна в живота ми, разбрах какво е борба. Вече имаше за кого да дишам. Имаше за кого да се смея. За кого да не се предавам. Откакто те познавам, превърна живота ми в лента от мигове... Понякога тъжни, понякога прекрасни. Още всяка сутрин ставам с мисълта за теб. Още всяка нощ заспивам, мислейки си за теб. Още присъстваш в сънищата ми. Още си героят в дните ми. Още си любовникът, и нежен, и страстен в нощите ми. Още си всичко за мен. Нито за момент не спрях да те обичам, макар че понякога много ме болеше. Нито за миг не се отказах от теб, макар че борбата твърде непосилна за мене беше. Нито за миг не се предадох, защото ти ме научи на това. Направи ме силна и непоколебима. Чрез теб се докоснах до най-прекрасните места, но и до такива, които носиха само болка. Чрез теб усетих истинската скръб и тъга, но почувствах и истинското, неповторимо щастие. Ти ми даде онова желание за живот. Сега то ми дава крила, с които летя със сърце, изпълнено с любов. Някога тези крила бяха прекършени. Не можех да летя. Ти беше лек за раните ми. Беше лекарство за болките ми. Беше билки за страданието ми. Беше и все още си.

Откакто ти влезна в живота ми, разбрах, че след време ще обичам и други, но никой по начина, по който обичам теб. Разбрах, че след време ще бъда с други, но никой няма да успее да те замени и да заеме местенцето в сърцето ми, което ти принадлежи. Никой няма да може да ми даде уроците и съветите, които ти ми даде, защото вече ги знам. Защото вече ме научи на това. Нито за миг не спрях да те обичам.

Има хора, които оставят дълга следа в теб и никога не успяваш да забравиш. Аз знам... Знам, че ти ще си от тях! Винаги ще те нося със себе си. Сега си до мен, но някой ден, когато те няма, аз ще съм с теб в мислите си, в сърцето си, в спомените си. Ще съм звездицата, която ще те води през живота. Ще съм светлинката, която осветява пътя ти. Ще съм твоята сянка!

© Лилия Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??