23.10.2008 г., 12:34 ч.

Но ман'с ланд 3 

  Проза » Разкази
594 0 3
1 мин за четене
- Словото е сила - тъкмо казва Ко Та Рак, отпива от виното и побутва купичката пред братовчед си.
- Така е - потвърждава Шира - Само една-единствена дума, казана на точното място и по точното време може да направи чудеса.
Огромният котарак от света на шестия пръстен бавно си сръбва винце и внимателно придвижва купичката пред следващия в кръгчето.
- Словото е и слабост - подхваща Но Щен Вълк - Ако не внимаваш, в приказване на думи празни може да изтече животът ти и вместо да си го живял - ще е празен.
После отпива една здрава глътка вино и побутва купичката към Ръмжачът, който просто кимва, че е съгласен с другия вълк и предава питието нататък.
- Словото е средство, което можем да ползваме за каквото си искаме - споделя своето виждане по въпроса Дърт Пън, следват няколко здрави гълтока и после подава на следващия празната купичка.
- Когато умът може да погледне проблема от друга страна - вижда неща, които другите не могат - Гар Ван невъзмутимо пълни отново купичката и след като отпива глътка, подава купичката на Ко Та Рак.
- Ми... аз такова... абе нямам какво друго да кажа по въпроса - Ко отпива и побутва.
- Като не знаеш какво да кажеш и на масата има алкохол - се казва "наздраве" - поучава малкия си братовчед Шира, после отпива и побутва.
- Или нищо не казваш - държи на своето Но Щен Вълк, отпива и побутва.
- Ъхъм - отново се съгласява Ръмжачът и предава нататък щафетата.
- Е как така хем алкохол на масата, хем без думи - да не сте се заблудили нещо?! - не вярва на ушите си Дърт Пън, отново изпива оставащото вино и подава празната купичка на Гар Ван.
- Случайно да ти приличам на барман, или пък на сервитьорка? - все така спокойно го подхваща сенчестата - Следващият път, като пиеш с нас, да си носиш отделна купичка и сам ще си наливаш.
--------------------------------
- Уф - изуфка Но Щен Вълк.
- Какво? - не разбра Ко Та Рак.
- Изгасна ми цигарата - оплака се Вълк.
- Но ти не пушиш! - удиви се Ко.
- Сигурно затова е изгаснала...

© Стоян Вихронрав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??