11.11.2022 г., 12:37 ч.

Нормално в ненормалния свят 

  Проза » Други
467 6 10
1 мин за четене

Разночорапестият канадски премиер участвал н трансджендърско шоу…

Канадците си го харесали. Нали всеки избира подобието си…

хххх

Най-интересният засега резултат от американските избори – вече са в Конгреса двама мъртъвци…

Да, мумията е в Белия дом, алкохолизираната бабушкера пробва да пали войни с посещенията си, но поне мърдат. Още…

А сега се оказва, че – до този момент! – е известно за двама мъртъвци, избрани в Конгреса. При това починали още през октомври.

Но на 3 януари би трябвало да са във Вашингтон.

Дали някой ще ги различи сред множеството?

А след две години, когато им изтече мандатът, може и да ги закопаят. Разбира се, в случай, че останките им поискат да се кандидатират – няма да им откажат.

Това е страната на неограничените възможности и безкрайно развитата демокрация.

хххх

Светът се обръща с главата надолу и задника нагоре…

Прекапичват се и вечните уж стандарти за женска красота. Забравете хубавиците от Венера Милоска насам…

И, разбира се – в челните редици на новите варвари са американците, опитващи се да налагат на света и перверзиите си.

В щата Ню Хемпшир, окръг Дери, минал конкурсът „Мис Америка“. Спечелил/а го Браян Нгуен. 19-годишен/шна, трансджендър, с бая наднормено тегло и красиво висящи плисирани тлъстини…

https://www.google.com/search?q=%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B9%D0%B0%D0%BD+%D0%BD%D0%B3%D1%83%D0%B5%D0%BD&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi4z77S9aX7AhXLQ_EDHWJJA2sQ_AUoAXoECAIQAw&biw=1366&bih=626&dpr=1#imgrc=cs5ckOrEgIxFFM

Мъже, ще го сънувате ли?

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??