27.12.2009 г., 15:08 ч.

Нощен шепот 

  Проза » Други
1074 1 4
1 мин за четене

Събуждането е на пресекулко-въздишки, малки и кристализирани. Будна съм със затворени очи. За да запазя по-дълго виолетовото си отражение и... мириса на стаята. Където оранжевите отблясъци на залеза се спускаха по ръбчетата на устните ти и търсеха да разпознаят лицето ми из многото сенки.

      Усети ли като мен нарастващото желание да се завърнем при корените си? Да заровим пръсти в косите и... и да започнем да се изграждаме отново. Сякаш пишем мелодия. И всичко е пеперудено обичане.

      Отмерено докосваш страните ми. И говориш с очи. Посвещавам ти дъга – пристана на мечтите ми... Обичам малките теменужки в зениците. Сякаш ми обещават намиране. Вричане. И молитва с лешников цвят.

      И сетивата са пулсиращи ями. Които чувстват на глас. Чиито превъплъщения се явяват в кратките паузи между издишванията ни. И създават паралелен свят от трептенията си.

     Обичам, когато посяваш нежности по рамената. Маркираме времето с настръхвания. И телата ни са лъч от светлина, бродираме я с трескавост в пръстите. И тишината е наситен копнеж за принадлежене....

      ... А миглите... миглите рисуват мокри пътеки на влюбености по гърбовете ни. И притихват. Само дланта ми отливно се прибира в твоята. За да заключи пулсиращите сетива. И да съхрани виолетовите ни отражения.

      Събуждам се на пресекулко-въздишки. Малка и кристализирана...

© Ралица Стоева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "паралелен свят..."
    "намиране..."
    "И тишината е наситен копнеж за принадлежене..."

    ... чета ..."на пресекулко-въздишки"!
    Като събуждане си ми!
    ... и да се върнеш!

  • Красиво е, Рали!
    Напълни душата ми!
  • Мнго нежно и страхотен набор от думи.
    И е близко до моята душевност, егоистично, но това ми допада.
  • Пишеш прекрасно!!!
    Поздрави!!!
Предложения
: ??:??