3.02.2008 г., 14:19 ч.

Носталгия по детайлите 

  Проза » Други
1126 0 4
1 мин за четене

Дишам учестено. И натежало някак капят примките... с които пристегнали бяхме телата. Среднощното се превърна в космическо. И усетих как е лека душата. А телата се пръскат в екстази... след което точици – само физически помен от тях – покриват килима и го обагрят с прекалена наситеност...

Клони се разтварят като обещание. И вещаят младост. Страстна е душата ми, налудничава в себевъзприятие. А дъждът в очите е вековен... Зрънца от нар се пръснаха в леглото ми. За да разсеят несънуването. За да посеят вкус във кожата ми. И да и завещаят екзотичности...

Утрото изчурулика весело. И мигновено разголи раменете. Отметна затоплените кичури коса. Целуна ме откраднато. Разля по устните сок от ябълкови дървета... И тичах боса по шосето, нажеженото, и танцувах със слънчеви петна. Буклите се сипеха във водопади. Травмите стопявах в маранята... Осланях се на утрото. Разголена. Забравила плътност и времето.

... А залезът ме докосна припряно. Опря чело тъжно в тила. Заключих в сетивата раковини. Сега те усещам бездънно. Хоризонтът се изплъзна някак безшумно. И диша в лицето ми само тъмнината. Задъхано...

Озовавам се пак на килима. С ръцете си напипвам само примките – разплетени. Тази нощ ще съм безпримчена. Вените бясно пулсират. Жадни. Опитай с целувка вкуса на ябълковите дървета. И не ме събличай. Разголи само раменете...

© Ралица Стоева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много чувствено!Браво!
  • Подкрепям Рени. Наистина е чудесно!
  • Нали знаеш,че съм пристрастена към теб
  • Наистина такива носталгични детайли си описала, че чах се размечтах.
    Меду другото, този път звучиш като стих, ако помислиш би се получило нещо вълшебно!

    С обич за теб!
Предложения
: ??:??