26.11.2023 г., 9:59 ч.

Новини от екзотичния свят 

  Проза » Хумористична, Други
132 2 4
3 мин за четене

В столицата на остров Раглуб – Яифос, бил проведен неправилен протест срещу мафията. Арестувани са движещите се без полицейско разрешение полуграждани, взети са възпитателни мерки срещу всички в района на недемократичните протести.

Пострадали са някои полицаи – трима с изкълчени китки от недобра употреба на палките, един с навехнат крак от неточен ритник в женски корем, петима напръскали се със спрей в  патоса на превъзпитанието.

В момента се вземат възпитателни мерки слещу прибраните на нощно школо протестиращи…

хххх

Знаменитата бивша звезда на филмите за самотни мъже Дорис Нийбоди е дала под съд известният бизнесмен Джон Доу.

Навършилата наскоро 70 години жена, позната на повечето мъже всякак и във всички пози, се е сетила за аморалните посегателства на Джон отпреди 65години, когато пред цялата група в детската градина той е вдигнал рокличката й и всички видели погълтените от стреса й гащички, което довело до нервен срив и нараняване на дълбоко религиозната й душа.

Според порнозвездата, само солидна сума ще замаже неморалния спомен и ще възстанови душевната й чистота пред мъжкото население нод 15 години…

хххх

Падналият снят в България подсети общините за необходимостта от слагане в ред на инфраструктурата. И като първо действие – напомняне за заповедите на кметската управа: всички да излязат и почистят ПРЕД домовете си.

Което, според безотговорни нахалници, е нонсенс. Домът е частна собственост и за него отговорност носи собственикът. А извън дома е чуждо – или на друг собственик, или на общината или държавата.

Тоест, общините прехвърлят задълженията си по поддържане на собствеността върху несобствениците. Че и заплашват със съд и наказание…

Интересно, ако гражданинът изнесе маса и стол на тротоара пред дома си – колко време ще стоят? Най-малкото ще му поискат да плати „тротоарно право“.

Но, когато е за поддръжка и труд…

А, да – и морализаторстването: „Мъ, как не ви й срам…“, натякват мърлячите от общината…

хххх

Безочливият Михайлов обвини целия свят за некадърността, алкохолизма и наглостта си. Като демонстрира откровено презрение към комисията в НС.

Видите ли – БФС бил частна организация, не влизал в държавната система.

То и мутренските банди официално не влизат в държавната система, но държавата ги – или поне е длъжна! – преследва по закон.

А според Конституцията – НС е върховен орган в държавата…

И – на книга – няма никакви организации /частни, обществени, неправителствени и каквито там изцепки ви хрумнат/, които да са ИЗВЪН надзора и контрола на държавата. Дори тя да е България!

хххх

Метнаха се на амбразурата всякакви образи, защитаващи мераците на ченгетата да бият.

Основен аргумент беше – ама агитките се сблъскали и…

Оказа се, че НЯМАЛО дори един конфликт между вечно враждуващите запалянковци!?

Тогава трупнаха още по-фалшив и тъп аргумент – мъ, вижте как е на запад, как бият там…

Да видим… Само че по реда – какви са заплатите, каква е ролята на държавата, какви са пътищата, как е уреден животът, какви са цените…

Аааа…

Това, викат по американски, е друго…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??