10.12.2023 г., 12:28 ч.

Новодошли в София 

  Проза » Разкази, Фантастика и фентъзи
230 1 2
2 мин за четене

Новодошли в София

 

  Разбива се летяща чиния високо във полите на Витоша. От нея изскачат два зелени хуманоида, всеки с по две антенки на главата. Очите им блестят в златисто. Те изтупват снега от себе си. Едното поглежда към чинията, мърда едната си антенка и летящата чиния се покрива с пясък, скали и сняг. Другото зелено извънземно мърда с едната антенка и двамата се преобразяват в хора. Едното става прекрасен здрав и атлетичен мъж, с мускули като на бодибилдър, а второто същество се преобразява в красива синеока блондинка. С прекрасно тяло като на еротичен модел. Двата голи вървят към града, тогава мъжкия вижда как члена му расте и се втвърдява от гледката на голото женско тяло. Става му приятно, и се усмихва, жената обаче го поглежда лошо, след което двамата биват подобаващо облечени и хванати за ръка минават покрай пистата на Алеко. Гледат скиори и сноубордисти как се спускат, клатят неразбиращо глава и усмихвайки се продължават. Вече стигнали града се качват в автобус на градския транспорт, купуват си билет от шофьора. Той измрънква нещо, което звучи все едно им се кара, че точно сега си взимат билети. Но те му се усмихват и опитват да си сканират билетите на устройството. Но и след десетия опит нещата не се получават. Разбира се никой не им съдейства, а на една спирка се качват контроли и почва разправия. Всъщност извънземните не спорят, а контрольорите викайки по тях разни груби думи ги наобикалят като кучета на салам. Двойката си плащат глобите, и пак се усмихват. Слизат на една спирка сядат на пейката и в ръцете на мъжа се появява таблет. Бързо показва на дамата нещо, тя се съгласява и отиват към блока срещу спирката. Чакат около час пред блока и идва жена на средна възраст ръкува се с двамата и ги въвежда във входа. След два часа вече са при нотариус и подписват договор за наем на двустаен апартамент за 750лв. Щастливи се прибират в новия си дом, а на сутринта си намират работа.

Тридесет дни по-късно щастливите новодошли в София след тежкия работен ден сядат да вечерят и жената казва на мъжа:

- П колко ти е заплатата?

- 1100лв, Л. А твоята?

- Моята е 980лв. Но по разчет 

разходите ни надвишават 2100лв. Така не може да се живее честно и почтено. Ще трябва все да си правим пари. Какво ще правим?

- Ами колегата ми ще емигрира 

във Белгия! Не знам какво е емиграция, но каза, че ще му плащат по 2000 евро за същата работа, да го питам ли за нас?

Край

Костадин Койчев-Kovak

20.11.2023г.

© Костадин Койчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Тези са различни
    Благодаря ти, че се отби в моята страничка
  • еее, само земните могат да се усмихват постоянно извънземните не могат да понесат толкова любов..
Предложения
: ??:??