1.09.2016 г., 20:01 ч.

Някои съображения относно махането на главата 

  Проза » Хумористична
598 0 1
1 мин за четене

  Ако сте си „махнали” главата по време на празниците посредством употребяване на извънредно големи количества алкохол, реалното махване на главата може да засили световъртежа, тъй като махнатата глава, тоест тази, която не на раменете, е с нарушена стабилност.

  Махнете ли си главата пред дама, сваляйки я ниско, тя, дамата,  може да си помисли, че се опитвате да надникнете под полата й, възползвайки се от по-удобната ниска гледна точка. Затова ако искате да спечелите сърцето на дама, никога не си махайте главата пред нея. Знайте, жените обичат мъже на място, с глави на място.

  Когато сте на рокконцерт, можете спокойно да си махате главата и да я вдигнете високо, за да огледате по-добре сцената. Трябва само да внимавате куфеещите да не ви бутнат. Изтърваването на главата в краката на разбесняла се тълпа може да има тежки последици.

  Носете махнатата глава под мишница, с очите напред, за да виждате къде ходите.

  Ако сте семеен, дръжте главата си на мястото, за да не ви отнемат титлата глава на семейство. Семейните мъже да си махат главите само по време на командировки и други видове планирани или непланирани отсъствия от дома.

  Пред шефовете можете да си махате главата, но трябва да се стараете да оставяте впечатлението, че продължавате да я ползвате по предназначение.

  Винаги дръжте махнатата глава на една ръка разстояние, за да не ви я откраднат. Има хора, които не могат да ползват собствените си глави и съответно налитат да прилапат чужди.

  Когато се храните или пиете, винаги си слагайте главата, за да не изпада консумираното отдолу. Прикрепването да се прави старателно – вратът трябва да каже „щрак”.

© Стефан Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??