6.09.2011 г., 22:22 ч.

Обичам те 

  Проза » Писма
8430 1 0
2 мин за четене

Аз наистина много те обичам и държа на теб!

Без теб, твоите прегръдки, целувки и усмивки чувствам, че част от мен умира минута след минута.

Всеки път, когато те видя, усещам пеперуди в стомаха ми и се вълнувам, все едно те виждам за първи път.

Голямата ми  любов не знам дали си ти, но знам, че си истинската.

Дните ни заедно са  дар, за който трябва да сме благодарни.

Единственото нещо, което искам от теб, е да не се променяш нито заради мен, нито  заради когото и да е било друг.

Животът ни няма да е лесен, но знам, че ще успеем да преодолеем всеки проблем.

Защото се обичаме.

И въпреки всичко и всички ние ще запазим любовта ни каквато е – ИСТИНСКА.

Когато си до мен, когато ме прегърнеш, нищо друго няма значение за мен.

Любовта ти е най-хубавият и прекрасен подарък, който може да получа и много се надявам да не го изгубя.

Много хора се опитват да ни разделят, но знам, че няма да успеят, защото те не разбират колко много се обичаме.

Не искам да бъда за теб поредното момиче, което си харесал, докато се разхождаш.

Обичай ме, въпреки недостатъците ми, а не само заради външния вид.

Прости ми за всеки път, когато съм те ядосала, просто ми покажи грешката и ми помогни да се поправя.

Разбирам, че понякога прекалявам с моята ревност, но това е така, защото не искам да те загубя.

С теб, когато съм се чувствам като едно малко беззащитно дете, което се нуждае само да знае, че някой е до него и го обича.

Това, че точно ТИ си до мен, ми е достатъчно, за да бъда щастлива.

Усещането, че си до мен и ме подкрепяш, ми дава сили и в най-трудния момент.

Флиртът в началото не вярвах, че ще стигне до такива чувства, каквито изпитвам сега.

Хиляди спомени минават през ума ми сега, но се надявам да преживеем още много вълнуващи моменти, за които да си спомняме с усмивка.

Цялото ми време, прекарано с теб, е време, за което никога няма да съжалявам.

Чакам с нетърпение следващата ни среща, за да мога да те прегърна, целуна и да ти кажа колко много те обичам.

Ще продължа да изпитвам това към теб, въпреки всичко, което ми причиниш.

Ягоди и шампанско не знам дали ще е животът ми с теб, но знам, че винаги ще те обичам и подкрепям във всеки един момент, както ти би направил!!

© Ели Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??