27.12.2011 г., 15:04 ч.

Обичам те, защото си себе си 

  Проза » Други
3924 1 4
2 мин за четене

Не вярвах, че някой ден ще мога да обичам така. Толкова силно и изпепеляващо. Не вярвах и че ще имам такава нужда от теб. Толкова копнея за топлината ти. Не вярвах и че би могъл да ми липсваш по този начин. Толкова много, че чак да боли. Че чак да се чувствам никоя без теб. Че сякаш една част от мен я няма. Тя е там - в сърцето ти.
Да! Обичам те! Това са само осем буквички, които изразяват всичко, което чувствам. Които описват любовта ми към теб. Които ти казват, че имат нужда от целувките ти, от прегръдките ти, от обичта ти.
Обичам те, защото си човекът, който може да изпише усмивката на лицето ми, както и този, който понякога я скрива. Обичам те, защото си този, който повярва в мен и поиска моята любов. Защото пожела да събереш парченцата от разбитото ми сърце. И да! Наистина успяваш. Щастлива съм, защото сега е като ново. Да, не е най-красивото сърце на света, защото белезите по него винаги ще личат, но е сърцето, което ще те обича цяла вечност. Ти хвана две ръце, които бяха твърде уморени да опитват и да молят за нежност. Ти целуваш и галиш тези ръце. Ти извади едно момиче от дупката, в която бе пропаднало, за да ú покажеш, че и мечтите ú могат да се превърнат в реалност.
Обичам те, защото дойде в моментa, в който се бях предала и някак ми вдъхна нови сили да се изправя, да продължа, да отворя нова страница в живота си. Обичам те, защото си всичко, от което имам нужда. Ти си целият свят, всяка капка въздух, всяко стръкче цвят, всеки звук в реалността ми. Ти си всеки атом и молекула в мен, всяка капка кръв, която тече по вените ми. Ти си просто ти. Човекът, без когото нищо няма да е същото.
Обичам те, защото в очите ми няма друг по-перфектен, по-идеален, по-истински мъж за мен. Защото обичам усмивката ти, погледът ти, топлината ти, гласът ти. Защото поиска любовта ми и ми доказа, че ме обичаш. Защото не искам друг. Имам теб - принца на бял кон, този от приказките, макар да знам, че животът няма да ни позволи всичко да бъде ''приказка''. Обичам те, защото казваш, че ще се постараеш да го направиш поне малко такъв. Обичам те, защото създаваш мечтите ми и мечтаеш заедно с мен. Обичам те, защото няма друго сърце, което искам да събера и да го накарам да се почувства най-обичаното сърце на света.
Любовта е това, което ни свърза. Това, което ни кара да се борим така, да живеем така, да дишаме по този начин, да ставаме с мисълта за един човек и със същата мисъл да заспиваме. Любовта е това, което кара пеперудите в стомаха да полетят.
Обичам те! Само осем буквички, които събират чувствата ми към теб. Обичам те, просто защото ти винаги си себе си! И аз не искам да те променям.

© Лилия Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Толкова е великолепно и искрено!
  • Хареса ми!.. Много добре описваш чувствата си, а това е хубаво.
  • "Защото поиска любовта ми ..."Прекрасно обяснение,Лили!Весели празници и... една красива любов да те топли!
  • Разкошно е!
Предложения
: ??:??