23.04.2013 г., 19:01 ч.  

Обожавам жените напролет 

  Проза » Хумористична
1780 0 10
2 мин за четене

Обожавам жените напролет

 

***

Обожавам жените напролет... дори и ниски, и високи, и слаби, и не толкова слаби, и руси, черни, червени... даже и „сини”.

Обожавам ги всичките! Обожавам ги винаги... и лято... и зима, и ден... и нощ... и на работа... и на почивка.

 

Обожавам... и жените от офиса ми.

Някакъв клиент бе казал, че... били недостъпни всичките!? Да бе, да... недостъпни!

Нищо! И аз съм недостъпен! Много съм недостъпен... Ама, толкова много съм недостъпен, но... това не ми пречи понякога да съм... достъпен за някоя колежка.

Били недостъпни!?... Нека ми дойдат тези недостъпните в принтерното помещение... без офисно облекло... да се обожаваме  заедно!

 

Обожавам... и жените от блока, където живея.

Някакъв мъж от блока бе казал, че са дебели... Били дебели всичките!? Да бе, да... дебели!

Нищо! И аз съм дебел! Много съм дебел... Ама, толкова много съм дебел, но... това не ми пречи понякога да си...  дебелеем заедно с Цурето от втория етаж.

Били дебели!?... Нека ми дойдат, тези дебелите на гости... само по прашки... да се обожаваме заедно!

 

Обожавам... и жените от един поетичен сайт.

Някакъв мъж в сайта бе написал, че са мъжемразки... Били мъжемразки всичките!? Да бе, да... мъжемразки!

Нищо! И аз се мразя! Много се мразя... Ама, толкова много се мразя, но... това не ми пречи понякога да... обичам стиховете на някоя поетеса.

Били мъжемразки всичките!?... Нека ми дойдат тези мъжемразки на гости... само по поетично облекло... да се обожаваме заедно!”

***

– Ставай бе, дебил, стига си спал и сънувал! – викна жена му и раздруса спящия си мъж за рамото, като прекъсна съня му. – Няма да върша всичко! Картофите и лука за белене те чакат... До офиса да отидеш. Като се прибереш, пусни пералня и да внимаваш много с прашките  ми... Хайде, че съм много заета – фризьорката ме чака!

– И въпреки всичко, аз обожавам жените напролет! – каза мъжът, стана от леглото, погали с две ръце шкембето си; после се изкашля шумно, за репутация, и си оправи презрамките на потника. – Обожавам ги всичките...

 

КРАЙ

 

Не е желателно, четящите мъже да заменят „обожавам” с друг глагол! (б.а.)

©Сър Димитри 2013

© Copyright

© Сър Димитри Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??