28.12.2021 г., 10:43 ч.

Объркващи отклонения 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
318 4 6
2 мин за четене

Няма, няма – и почнат да ме бомбардират едни помисли…

Неправилни. Объркващи необходимото правилно поглъщане на реалността. И все разрушаващи здравите устои на задължителното възприемане.

Пък аз даже си ги записвам. Подлежащо на наказание –подронване авторитета на аксиомите…

хххх

Говорейки с някого, търси контакт с мозъка му, не с езика му…

хххх

Демокрация…

Две в едно – демос, демек народ, и кратос, власт…

Власт – ясно. Всеки се стреми към властта. Който не се стреми – работи за нея. Често за определен срок, без заплащане, под стража…

А народ? Дори днес не всеки е народ. Малолетните, осъдените и още някои групи. Доскоро жените не са били народ, например.

Народ, значи е този, който има власт.

Тогава става по-ясно – народът у нас е нейде десетина процента. Максимум…

Останалите…

Те са именно останалите…

хххх

Чета и се възхищавам на лицемерието и тарикатлъка човешки.

Джордж Вашингтон, светлината на американската демокрация, е бил робовладелец. Нищо по-различно от останалите бащи на американската демокрация.

Които взели, че приели закон: роб, докаран в САЩ, след шест месеца трябвало да бъде свободен.

Вашингтон имал 300 роби.

И всяка година по два пъти те изчезвали някъде. Извън границите. Наблизо – така че се връщали.

Но – отново стъпвали на територията й.

Което означавало – още половин година робство при великия бял баща на демокрацията…

хххх

На празничния екран се заредиха агентите на погребалните служби. Кисели като миналогодишна туршия, убеждаващи ни, че трябва да спазваме нарежданията на някакви непознати, за да оцелеем…

Докога?

Докато свършела „пандемията“…

И това – КОГА?

Абе, не питайте много-много… В строя и – изпълнявайте!

Познатото: крачка вляво, крачка вдясно… Огън без предупреждение…

Интересно – как е оцеляло човечеството досега без бариери, заповеди, колони, мрачни прогнози и песимистични заплахи…

хххх

В Израел започват масово да слагат четвърта ваксина. Основна причина за масовостта – безплатна е…

хххх

Абе, нали ви казвам – едни шантави мисли ме връхлитат…

Неправилни… И вредни…

Я, наздраве!

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??