28.06.2008 г., 7:40 ч.

Онова дете... 

  Проза » Други
1011 0 3
1 мин за четене

       Oнази тишина събудила те сутринта, изтръгва душата ти от тялото и тя полита... Обръщаш се назад и сякаш виждаш спомен отлетял... Поглеждаш напред и в мъглата виждаш празнота... Получаваш раните святи от живота, а след това сълзите ти някой попива с нежното си лице. Лицето ти се усмихва, превръщайки се в дете. Онова дете, което загубено търси някой, с когото да си поиграе и среща съдбата си. Тя си играе с него, а след това то пораства и започва да си играе с нея. Двамата сами се забавляват в неяснотата... и неяснотата започва да говори...

            Времето ще излекува онези рани, нанесени от тъгата.

            Съдбата ще ти се усмихне, когато не очакваш, а любовта ще те докосне...

            Красивото ти сърце ще освети света, а лицето ти ще засияе...

            Но дали някой ще успее да усети болката преживяна?

            Освен Бога... кой би я понесъл... може би само онзи, който я е създал...?

            И следва отново въпросът... повтарящ се... за болката.

            Отговорът ще последва след като спреш да я чувстваш.

            Но какво е животът без болка и какво са думите без чувства?

         

© Бен Ар Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Но какво е животът без болка и какво са думите без чувства?"

    Мъдър си, Бен!Поздравления!
  • нямаме нищо друго освен чувствата си. иии... болката. Красив разказ, докосна ме.
  • Болка... на стъпки

    Изненада

    Спазъм

    И празни очи

    Смутена тишина

    Безразличие

Предложения
: ??:??