5.03.2020 г., 0:14 ч.  

Операция Омега 

  Проза » Други
588 7 9
2 мин за четене

Публична тайна е вече, че еволюционната теория на Дарвин, в частта си за произхода на човека, претърпя фиаско. Не се намери липсващото звено между маймуната и човека. Няма и да бъде намерено и то по много проста причина - защото такова не съществува. Човекът не е сътворен от кал, както пише в библията. Той е рожба на лабораторен експеримент на вид доста по-висш от хомо сапиенс. Този вид е имал своите мотиви да извърши подобен експеримент. Вероятно целта не е била една единствена, а множествена. Но е време да признаем, че може би главното основание за експеримента - да се осъществи една по-висша форма на еволюция, се е оказала неосъществима. Тази извънземна раса, която е създала нас - човеците, вероятно извлича някаква полза. Както ние отглеждаме овце за мляко и вълна, или плодим свине за заколение, така отглеждат и нас. Всички социални организми, като мравки, пчели и пр. съществуват по същата причина. И те са част от този мащабен експеримент. Какво точно извънземните добиват от нас приживе можем само да гадаем. Чрез смъртта ни те отделят душата от тялото ни и също я използват за нещо. За това свидетелстват древните митологии, а също и египетската Книга на мъртвите, както и други подобни четива. Вероятно извличат от душите свръхлекия метал Бдзя. Дори Кастанеда, в книгата си "Дарът на Орела", говори за едно мистично същество Орела /плод на толтекстките вярвания/, което може да погълне душите ни и съветва да преминаваме край него на пръсти, за да не привлечем вниманието му. Няма причина да считаме, че извънземните, които се явяват наши създатели, са напуснали тази планета. Точно обратното - те трябва да са нейните истински господари, най-малкото защото са населявали Земята преди нас, а и следва да наблюдават отблизо какво се случва с експеримента им. Те могат да живеят в друго измерение, а също и под водата, или в мистични места като Шамбала, Агарта и пр. Не това е важното. Важното е, че те остават недостижими за нас и могат да си играят с нас като невидима котка с мишка. Много събития напоследък свидетелстват, че извънземните са поели ръководството на човешката раса. Например Кемтрейлса. Той е една кампания за унищожаване на човешкия род. Никаква земна държава не е в състояние да разпореди свободното летене на огромно количество самолети, над територията на всяка една държава, които пръскат с коктейли от вредни вещества нейната почва и води, за да предизвикват всевъзможни болести и смърт. Събитията по света и безумните действия на политици от висш ранг, които осъществяват самоубийствени ходове за собствените си нации пред очите на всички, също сочат, че тези висши политици са подчинени Някому. Но не, както вероятно мислят мнозина - на САЩ, Русия и Китай, или на международни корпорации, защото нито една от изредените няма интерес от разиграването на подобни събития. Значи отново стигаме до единственото разумно обяснение - извънземни кукловоди дърпат конците на цялата планета. Вероятно те са решили, че вече е настъпило времето да съкратят драстично населението на Земята. Не е възможно земляните да им попречат. Предстои ни да видим как точно ще се осъществи този сценарий - форсмажорно, или с по-меки действия - от типа на коронавируса. Една от основните хипотези за ликвидирането на американския президент Джон Кенеди гласи, че той е бил спешно застрелян, защото е искал да оповести публично, че извънземните съществуват и поддържат тесни връзки с правителството на САЩ и други държави по света. Но дори и Кенеди не е имал достъп до сведенията с гриф Above Top Secret, които са били на разположение само на групата Маджестик - 12, намираща се изцяло под контрола на извънземните.

 

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Липсващо звено между човек и маймуни търсят само хора, които не са запознати с еволюцията и произхода на хората
  • Есето разглежда много интересна тема. Кой е създал човек и с каква цел. За да се говори на тази тема са нужни много познания. Възможни са различни тълкувания. Че човекът е експеримент на същества по-висши от него е факт. С каква цел е създаден? Може би, като същество, което се храни от плодовете, които земята ражда, да служи за храна на своите създатели, които се хранят с енергията на чувствата и емоциите излъчвани от него. Както и от неговото съзнание. Твърде възможно е, неговите създатели да са от Семейството на Светлината. В последствие Земята е окупирана от зли същества от друго измерение и именно те да се хранят с емоциите и чувствата на човека... Факт е, че човекът в момента е роб и неговите поробители разполагат с живота му , като го карат да работи, за да ги храни. Дълго е за разказване...
  • Поздравления за есето ти , Младене! Хареса ми!
  • На определен период от време, ни се дава по лъжичка Знание! А Бог, ние имаме нужда от Него, за да не се мислим за много велики и безгрешни! Благодаря ти, Младене за това есе!
  • Думите ти ме подсетиха за един колкото забавен, толкова и драматичен случай от съдебна зала, през червеното ни минало ...
    Ищецът към съдията: - Отивайки на лозето, минах покрай вилата на другаря директор и реших да го поздравя. Не го видях по двора и се провикнах. "Има ли тук хомо сапиенс, бе?" А той изскочи със сап в ръце и ме запука, крещейки. "Ти кого обиждаш, бе, мама ти проста ..."
    Та в този ред на мисли ... като нищо земята и нейните обитатели, може да са средство за забавление на отрочетата, на някой висш разум ...нещо като куклените театри, с които децата си играят вкъщи ... Изхождайки от това, че човеците винаги намират оправдания за своята простотия, теорията ми изглежда привлекателна ... :D
  • Теории за възникването на човечеството има много, но си признавам, че самата аз поддържам точно тази. Винаги съм имала чувството, че сме като компютърна игра на извънземните. Още в шумерските текстове се говори за извънземната раса Анунаки, която добивала злато от Земята и създали Хомо сапиенс да правят това вместо тях. А за Кемтрейлса съм напълно сигурна като виждам каква апатия има у българското население. Поздравления, много ми хареса есето!
  • Извинявай, ако съм те оскърбил, Младен Мисана. Но наивни писания и твърдения, би трябвало да се оборват само чрез наивни аргументи и логика.
    Но за едно нещо си прав: Кой съм аз, та да се изказвам с тази категорична убеденост, като теб. Аз съм никой! Аз съм един жалък аероб! Една нищожна незначителна микрочастица, в епруветката на тези СвръхХиперДупер същества, които са ни създали, и които понякога си правят гаргара с нас, с този т. нар. Кемтрейлс.
    Не знам, Младене, но моето елементарно мислене, както ти го нарече, не ми позволява да се задоволя с тази твоя теория, с която ти сам си противоречиш в коментара си - теорията ти отрича съществуването на Бог, а в същото време ти яростно защитаваш съществуването му...
    Извини ме за повторното включване! Не исках да те обидя, целта беше да провокирам разговор.
    Хубав ден ти желая!
  • Въпросите, които поставяш тук, Емиле, не са твое изобретение. В една наистина наивна форма ти повтаряш казаното от доста мастити философи. С подобна елементарна логика, обаче, бихме затрили незабавно религията чрез едното голо възклицание: А кой създаде Бог?. Очевидно човешката логика е абсолютно негодна, за да повдигне завесата на Тайнството. Хомо сапиенс твърде рязко се отличава от всички биологични видове населяващи Земята, а някои от тях са имали привилегията да я обитават доста по-отрано от него. А и не си в състояние да обясниш Кемтрейлса. Така че ще е трудно да обориш тезата за вмешателство на извънземен разум. За жалост имам само 5 коментара на ден и повече не мога да ти отговарям в коментарното си поле. Благодаря ти за този критичен коментар!
  • Теориите на конспирациите ми бяха много интересни, когато бях 20 годишен наивен глупак. Сега може пак да съм глупак, но не съм толкова наивен, мисля.
    Твоето твърдение, Младен, отчасти е свързан с Креационизма - псевдонаука или псевдорелигия, според която животът на Земята е създаден от свръхестествени същества. Възниква въпросът: кой е създал извънземните, и те ли са плод на нечий експеримент, а кой е създал създателите на тези извънземни, и така до безкрай.
    Теорията за Панспермията, на мен ми изглежда най-вероятна, но и тя не дава отговор на въпроса, как се е появил животът във Вселената
Предложения
: ??:??