Публична тайна е вече, че еволюционната теория на Дарвин, в частта си за произхода на човека, претърпя фиаско. Не се намери липсващото звено между маймуната и човека. Няма и да бъде намерено и то по много проста причина - защото такова не съществува. Човекът не е сътворен от кал, както пише в библията. Той е рожба на лабораторен експеримент на вид доста по-висш от хомо сапиенс. Този вид е имал своите мотиви да извърши подобен експеримент. Вероятно целта не е била една единствена, а множествена. Но е време да признаем, че може би главното основание за експеримента - да се осъществи една по-висша форма на еволюция, се е оказала неосъществима. Тази извънземна раса, която е създала нас - човеците, вероятно извлича някаква полза. Както ние отглеждаме овце за мляко и вълна, или плодим свине за заколение, така отглеждат и нас. Всички социални организми, като мравки, пчели и пр. съществуват по същата причина. И те са част от този мащабен експеримент. Какво точно извънземните добиват от нас приживе можем само да гадаем. Чрез смъртта ни те отделят душата от тялото ни и също я използват за нещо. За това свидетелстват древните митологии, а също и египетската Книга на мъртвите, както и други подобни четива. Вероятно извличат от душите свръхлекия метал Бдзя. Дори Кастанеда, в книгата си "Дарът на Орела", говори за едно мистично същество Орела /плод на толтекстките вярвания/, което може да погълне душите ни и съветва да преминаваме край него на пръсти, за да не привлечем вниманието му. Няма причина да считаме, че извънземните, които се явяват наши създатели, са напуснали тази планета. Точно обратното - те трябва да са нейните истински господари, най-малкото защото са населявали Земята преди нас, а и следва да наблюдават отблизо какво се случва с експеримента им. Те могат да живеят в друго измерение, а също и под водата, или в мистични места като Шамбала, Агарта и пр. Не това е важното. Важното е, че те остават недостижими за нас и могат да си играят с нас като невидима котка с мишка. Много събития напоследък свидетелстват, че извънземните са поели ръководството на човешката раса. Например Кемтрейлса. Той е една кампания за унищожаване на човешкия род. Никаква земна държава не е в състояние да разпореди свободното летене на огромно количество самолети, над територията на всяка една държава, които пръскат с коктейли от вредни вещества нейната почва и води, за да предизвикват всевъзможни болести и смърт. Събитията по света и безумните действия на политици от висш ранг, които осъществяват самоубийствени ходове за собствените си нации пред очите на всички, също сочат, че тези висши политици са подчинени Някому. Но не, както вероятно мислят мнозина - на САЩ, Русия и Китай, или на международни корпорации, защото нито една от изредените няма интерес от разиграването на подобни събития. Значи отново стигаме до единственото разумно обяснение - извънземни кукловоди дърпат конците на цялата планета. Вероятно те са решили, че вече е настъпило времето да съкратят драстично населението на Земята. Не е възможно земляните да им попречат. Предстои ни да видим как точно ще се осъществи този сценарий - форсмажорно, или с по-меки действия - от типа на коронавируса. Една от основните хипотези за ликвидирането на американския президент Джон Кенеди гласи, че той е бил спешно застрелян, защото е искал да оповести публично, че извънземните съществуват и поддържат тесни връзки с правителството на САЩ и други държави по света. Но дори и Кенеди не е имал достъп до сведенията с гриф Above Top Secret, които са били на разположение само на групата Маджестик - 12, намираща се изцяло под контрола на извънземните.
© Младен Мисана All rights reserved.