18.04.2021 г., 9:03 ч.

Опиянението... 

  Проза » Хумористична
360 1 3

  Малко позакъснях за ''тайното пиене'' този път в гаража на Ванчо Драката, въртяхме сбирките конспиративно, за да не ни надушат домашните ...

Почукай кода на желязната врата, който имахме, че е ''наш човек'', Митьо Горския ми отвори, влизам и гледам ухилени физиономии, с ракиени чашки в ръка, шишето на масата доста под гърловината, драното мезе на привършване...

- Ей, к'во става тука бе, нещо много сте радостни... и от рано сте я подкарали и втасали...

- Пийваме, празнуваме... няма вече НОЩ, има само деен, няма ПКПее... и генАрала да ни плащи - пееше Ванчо Драката...

- Я пусни, пусни още веднъж ''Йовано, Йованке...'' - изкомандва Гочо Умното.

   Наляха ми ракийка...

- Ха, наздраве тогава, а и аз имам да наваксвам, да ви настигна  - и гаврътнах на един гълток ракията...

   Гочо и другите взеха да играят нещо като кючек, нещо като ръченица, щракайки с пръсти в такт с музиката...

   Пиянството на един народ, както е казал поетът.

© Petar stoyanov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Така си е,.. и не знам фразата '' бита определя съзнанието ''дали не е обратното '' съзнанието , определя бита ''...
  • '' нещо като кючек, нещо като ръченица ''... ами народопсихология за мен , радост, ... / няма да задълбавам за чалготеките или ТВ предавания където изобилства от такъв танц /, Квазар...
  • Така си е, само боят липсва и картинката е пълна. Харесах.
Предложения
: ??:??