11.11.2019 г., 8:18 ч.

От деня - 44. 

  Проза » Други
325 0 4
1 мин за четене

Минавам покрай един познат вестникар. Седи си в будката и чака като пясъчен лъв мравки. Ама читателите намаляха. Но пък той е пенсионер и си допълва доходите, че и убива времето.

Будката е на ъгъла. И пред нея – паркирана кола. Наполовина върху тротоара – таман да закрие безопасния път на пешеходците, да ги накара да слязат в огромната дупка върху платното и станат лека мишена за търсещите някакъв път автомобили. Гледам и се чудя на напълно идиотското паркиране. В тоя момент се появява виновникът. „Аха! – казвам високо – Както мислех. Жена. При това изрусена…“

Тя, разбира се, ме чува. Това е и целта. Отваря вратата, после я затваря и идва. „Извинявайте, вика, че паркирах така, но имахме тежък багаж, трябваше…“ И дъра-бъра…

Щото и на нас се е налагало. Но спираме за минута, максимум две, бързаме да освободим заетото неправомерно място. Пък тук – аз бях стоял към десет минути, а колко преди това… Обясних й на госпожата, че на запад за това глобяват, а на изток направо бият. И фактът, че жена е шофьорката не е оневиняващ, а напротив – утежняващ нарушението. Защото тя с туй се опита да се измъкне – ама защо се карам на една слаба жена…

Предния ден наблизо беше паркирал млад мъж. Върху тротоара. С един приятел, който има магазин там, гласно изказахме отношението си. Меко казано – бая твърдо. Но оня се направи, че не чува обсъждането що за идиот трябва да си, за да нарушаваш правилника. Побърза да палне двигателя и изчезне…

Хора разни. И говеда, смятащи, че светът е техен, щом са зад кормилото на лъскаво тенеке…

 

 

На гости - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Крас, Пепи!
  • Правиш нещо, защото имаш възможност! На този принцип живеят не малко хора. Като има закони и правилници, но никой не следи за спазването им, защо ги има?
  • Генек, ако погледнеш от друг ъгъл нещата - и това е изкуство. Да се паркираш по невъзможни начини. И да знаеш, че си в нарушение... ти питаш ли го нарушителя какво му е...
  • Благодаря, Мариана!
Предложения
: ??:??