13.05.2019 г., 8:06 ч.

От достоверен източник 

  Проза » Фантастика и фентъзи
436 4 15
1 мин за четене

Вечерта първи съобщиха за сензацията телевизиите. После се завъртяха печатарските машини за извънредни вестникарски броеве. По сайтовете цитираха казаното и се опитваха да коментират що-годе обективно и хладнокръвно съобщението…

Което хич, ама хич не беше леко. Защото хората бяха свикнали на подобни сензации – поне два пъти годишно на планетата откриваха останки от извънземни, всеки път в началото на сезона някъде изплуваше праисторическа рептилия, НЛО-тата курсираха по своите си маршрути като метровлакчета, а от Луната почти всеки месец присвятваха странни и загадъчни сигнали…

И, въпреки това, беше интересно и тревожно да се чуе – от Всепланетната космическа агенция съобщаваха, че са прихванали серия съобщения между инфилтрирани на Земята извънземни и криещ се зад сянката на Сатурн гигантски десантен кораб на подготвящите се за инвазия пришълци…

Половината хора не повярваха веднага, една четвърт след няколкочасови размисли си рекоха, че са били балами, за да приемат като истина тая измислица, а останалите се успокоиха, когато на екраните се появи сам президентът на Всепланетната космическа агенция и, бодро усмихнат, с ироничен поглед към водещия, информира, че нито са пускали подобно съобщение, нито някой някога от нейде е забелязвал извънземен десанттен кораб зад Сатурн…

Човечеството се успокои…

А президентът на Всепланетната космическа агенция се върна в цнтралата, свика спешно съвещание на ръководството и заяви твърдо:

-       Още една издънка – и виновните ще заминат за каторгата на Алфа Центавър… Остават само две години до началото на инвазията и не можем да си позволим подобни неща. Земляните трябва да са спокойни – докато нашите воини кацнат тук… А после нас не ни засяга нищо. Знаете, два месеца след десанта, ние трябва да сме започнали работа на планетата Кориандър. Трябва да се спазва Великия план за вселенско господство…

 

 

Понеделнишко гости - https://genekinfoblog.wordpress.com/

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Елке, Ангелче!
    Ще превърнем фантазиите в реалност...
  • Кацнаха ли вече? Откога ги чакам!
  • Благодаря, Красе, Блу!
    Напомням - аз само разказвам. А който ги мята тия истории в главата ми - той да носи отговорност...
  • Ако след две години не съм в сайта, да знаете че съм на Кориандър. Ако изчезна по- рано -на Алфа Центавър.
  • Генек, моята информация е от планетата на лебедите ... изпращат няколко летящи подводници към агенцията, следователно има истина в съобщението!...Поздрави за краткото, съдържателно и гражданско фентьзи и реалност... Много ми хареса!
  • Аде, аде...
    Ама нямам късмет - ни жена ми вика, ни мъж се затирват...
  • Друго си е а улицата или в парка да викнеш Киреее, или Кирчооо, все някой мъж ще се обърне!
  • Да, за жените Кирчо е хубаво име - като от приказките. Ако е комшия...
    А за мъжете принц Коруин от Амбър е друго нещо...
  • Можеше и Аватар да го кръстиш! Как може така да тормозиш жената 😅!
    не можа едно Кирчо да го кръстиш като хората 😅!
  • Благодаря, Пепи!
    Кокерът ми се казва Коруин, ама ажена ми не може да го запомни, та му вика Кориандър. И рекох да го метна в историята...
  • Да си кацат и на "кориандър", и на "Джоджен" ако щат, ние тука на "Менте"... опссс, извинявам се, "Мента" исках да кажа, ще си седим и ще чакаме😅!
  • Благодаря, Костадине!
    Щ ви почваме...
  • Започва се.В очакване съм.Поздрав Георги.
  • Благодаря, Мариана, Стойчо!
    Ами досега те молехме, Стойчо, но ще наредя да вземат преки мерки...
  • Понякога имам чувството, че и в сайта сме посетени от съседите от съзвездието "Лира",но нямам право повече да говоря, защото инопланетяните вече две светлинни години ме молят да не съм толкова словоохотлив!😇
Предложения
: ??:??