2.08.2021 г., 11:54 ч.  

От жегата е 

  Проза » Хумористична, Еротична
609 3 17
1 мин за четене

/подсети ме Пепи, надявам се - не спортистка/

Олимпиада.

Мъже, жени, джендъри, обратни всякакви…

Жени – боксьорки, жени – щангистки, жени – боркини…

С допингите и хормоните. И резултатите – космати гърди /ако случайно роди – детето рови из козината, за да хапне/, мощен рунтав гръб, дебели прасци, силуетен планински задник, големи юмруци, спортно-спиртна злоба…

Е, как човек да не стане педал? Ония поне са нежни, оскубани и не бият…

хххх

Реклама за някакъв филм: „ Скъпи, при него бях само една нощ. При теб съм цял живот…“

Туй за капката катран и кацата с мед…

Отделно – ми, само една нощ била при някакъв. И друга при друг, трета при трети… Само 200 нощи в годината – при чужд, по веднъж…

А при домашния балама – 365 нощи. В свободното време…

 

Заповядайте в блога - препоръчвам коментара: https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Самовила, Петре!
    Страх ме е от мъженствените и мъжкараните...
  • Мисля, че както в произведението, така и в коментарите брутално се прекалява с подигравките към личния избор на някои категории хора. По-лошо - подигравка с едно от най-висшите изкуства наречено балет, с момичетата атлети, които в последно време са единствената ни повод за гордост на олимпиадата. Като ви е толкова страх да ядете пердах от момичетата боркини бегайте в гората!!!
  • Деа, и аз съм мислела, че футболът е мъжки спорт, но на американския континент основно го играят жени и му казват соокър. А ако искаш да си мъж- играй хокей . Съгласна съм, че изразното средство в балета е танцът, а Р. Нуреев е класа! Тогава художествената гимнастика не е ли танц? Не полът е това, което ме впечатлява, когато става въпрос за спорт.
  • Краси, балетът е танц. Според мен, мъжкото присъствие там е нормално и необходимо.
    Но сам мъж в трико с пайети и лента...нещо не можах да го възприема. Знам ли - може и от възрастта да е😂😂😂 Да си кажа честно - и жените щангистки не ги възприемам...Макар че аз, някой път, като се прибирам от магазина мога успешно да ги конкурирам 🤣🤣🤣
  • Не разбрах,.. кое да предпочитаме - мъжествени жени или женствени мъже...А клипа и аз го гледах, добро актьорско изпълнение...А не се ли захласвате по мъже балетисти, нямам впредвид Фр.Меркури,...или по телата на плувкините например,.. аз се захласнах по коня на една ездачка...
  • Благодаря, Красе!
    В балета мъже ли са? Там са женски и мъжки по документи балерини - балерин и балерина.
  • Защо балета заслужава мъжко присъствие и то какво, а художествената гимнастика- не... рекламите нямат за цел да кажат истината, а да предизвикат въпроси
  • Благодаря, Деа!
  • 🤣
    Пепи, то бива жега, ама чак толкова
  • Деа - от жегата е!
    За всичко са виновни климатичните промени и Бойко Б.!
  • 🤣🤣🤣 Леле, сетих се за една щангистка преди време от Унгария...
    А тези дни гледах някакъв клип - художествена гимнастика за мъже...Това наистина ли е???
    Къде отива този свят?
  • Нашите така левашки ги изловиха.
    За пример: Наум Шаламанов/Наим Сюлейманов - от толкова химия, нищо не можа да го спаси.
  • То и сега някаква негърка напира да я признаят за жена, въпреки биоизследванията.
    Не забравяй Китай! Какви юнаци, каква химия...
    А ние имахме само щангите и борбата, после и тях сдадохме безславно.
  • https://gong.bg/oshte-sport/drugi-sportove/yellow/germanska-lekoatletka-stava-myzh-37398
    https://www.spomen.bg/article/8153243
    Номерът е допингът да се пусне преди състезанието, за да не е влязъл още в тестовете за откриването му.
    Преди време четох какви лаборатории и пари са се заделяли в бившата ГДР. От там на талази бълваха шампионки в плуването о леката атлетика
    Имам спомен за СП или Олимпиада пък, на някаква негърка от Африка ѝ бяха отнели титлата и медала, защото е била наблъскана яко с мъжки хормони, нищо, че тя се оправдаваше, че не знаела.
  • Благодаря, Надя, Пепи!
    Марк Шпиц имаше късо подстригани мустаци, ама и още не търсеха чак така допинг. А сега - допряха до ямайски зеленчуци и колумбийски чай...
  • силуетен планински задник 😅

    А беше време, когато Марк Шпиц пореше водата само с мустаци 😅
  • Ох, то е плачевно, но умрях от смях! Аз и моето живо въображение... А за второто - контактна личност, както казала лисицата, а не рижа...
Предложения
: ??:??