5.01.2024 г., 10:45 ч.

От камáрата 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
129 2 3
1 мин за четене

Обсъждаме с братовчеда живота. Разбира се – този път основна тема е киселото зеле. Обяснявам му как съм го сложил, как претакам…

А той е по-мързелив и, значи, по-умен, та ми обяснява чорап, а как може да се направи без много зор.

Наредил го, метнал вътре куп морска сол в един чорап и оставил на природата да прави саламурата.

Интересуват ме подробностите. И ми хрумва…

Абе, защо трябва да се хаби цял чорап? Няма ли да е по-добре солта да се сложи в чорап, носен поне две седмици?

Ще стане една резлива зелева чорба…

Само за тъщи и тъстове…

хххх

Все по-малко деца играят футбол. Все по-малко изобщо се интересуват от него.

А съвсем намаляват занимаващите се с какъвто и да е спорт.

Но проблемът с интереса и заниманията е решен. Все по-малко деца се раждат…

хххх

Изрично предупредих – да не известяват никого, ако опъна шушоните.

Да де – ще разваля нечие удоволствие, но не искам никому да съм длъжник.

Все пак – надали ще мога да върна визитата…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви!
  • Този чорап, дето ще е носен две седмици😊 - трябва да е станал ботуш🤣🤣🤣
  • Никакви шушони няма да опъваш, сенсей, а като те знам... може и да върнеш визитата, когато му дойде времето. Хей така, за кеф.
Предложения
: ??:??