22.07.2010 г., 13:30 ч.

От понеделник започвам!? 

  Проза » Други
618 0 2
1 мин за четене

Сериозно! От понеделник започвам:
1. Ще започна да ям по-малко - само по три пъти на ден. Най-много четири! Но в никакъв случай - пет... Даже и вафлите ще спра - ще ям само по една... кутия. За цяла седмица, разбира се!... Добре де, половин кутия!
2. Ще започна да правя физически упражнения - по десет вдигания на сина ми от лежанка, двадесет клякания с дъщеря ми в скута при пълен памперс и сто метра бутане на колата по улицата, докато запали с изтощен акумулатор.
3. Ще започна да уча английски - навсякъде го искат този проклет език. Дори да отидеш бетон да бъркаш на някой строеж - английски, та английски! Все едно не може човек да реди тухли и с френски...
4. Ще започна да уча и втори език - испански. Поне да знам как да обясня на испанските полицаи, че търся летището, когато ме изгонят от строежа и квартирата в Мадрид, където най-вероятно ще отида да продължа професионалното си развитие.
5. Ще започна да имам по-високи цели в живота - искам следващата ми кола да е произведена в средата или в края на 94 година, няма да карам цял живот кола от 93-та, егати! Нека да е нещо по-новичко!
6. Ще започна да се карам по-малко на сина ми - много съм строг с него. Ще търся спокойния диалог, беседата по проблемни теми... Например: "Синко, ела да обсъдим дълбоко екзистенциалните мотиви, причинно- следствено подтикнали те да нахлупиш легена върху главата на сестра ти, да почукаш на него и да изкрещиш: "Втора лунна база, обади се!""...
7. Ще започна да прекарвам по малко време на страниците на Откровения. Защото жена ми вече сериозно се съмнява дали за нея съм се оженил, или за Откровения... Горката! Защо си мисли, че има някакви шансове?!
8. Ще престана да ям шоколад преди лягане, защото спалната ще се разглоби!
9. Абе, направо ще си купя нова спалня - обичам шоколад!
10. Въобще, ще започна да започвам всички неща, които спешно се нуждаят от започване...

... Но всичко това ще го започна от понеделник. От някой понеделник. Следващият! А дотогава - нищо няма да започвам. Просто ще живея - вторник, сряда, четвъртък, петък, събота, неделя. Всеки един ден до следващия понеделник...
Обичам го!

© Петър Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Уф,аз съм така с диетите
    Все от понеделник(или от 1-ви)ама кой точно...
    А за 7 точка...божееее колко ми е познато
  • Живей си, човече!

    П.П.Прочетох ти блога! Поздравления!
Предложения
: ??:??