11.10.2023 г., 10:58 ч.

Отбелязано 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
184 1 7
2 мин за четене

Щатовете в медиите са пълни.

Търсят се журналисти…

хххх

Протестите на миньорите продължават. Което не вълнува медиите. Информациите зачезват, отиват все по-назад…

Че и навреме почна конфликтът в Израел…

Но някои журналисти ходят из страната и пускат материали в интернет…

Гледам един. Водещият пита миньорите – кой може да нареди да се преработят плановете за обир?

Възрастен човек отговаря спонтанно:

  • Галя от посолствоТО…

Орки били, невежи… А са наясно повече от платените политологични проститутки кой плаща и поръчва музиката…

хххх

Войната между Израел и палестинците има дълбоки и кървави корени. Въпреки – а може и затова – че са братски народи, семити…

Само дето… Държава воюва с организация?

Терористична, но организация?

Разлика в ранговете… Или неволно признаване на противника.

Впрочем, разни скептични реалисти се чудят – как така прославеното израелско разузнаване пропуснало подготовката на войната? И уж милиардният щит над Израел се прокъсал от ударите?

Та някакви безотговорни люде намекват нещо за второ дъно. Как от маса време израелците протестират срещу властта – митинги, стачки…

И как външният враг принудително обедини народ и власт…

Ако не е случайно – доста хитро…

хххх

- Ако ме уволнят – ще остана без тая работа?

- Да, господин министър…

- И ще уволнят замистника ми?

- Разбира се, господин министър…

- И началника на кабинета?

- „Естествено, господин министър…

- Както и главния секретар?

- То се подразбира, господин министър…

- А пиарката?

- И нея, господин министър…

- Ами то за един ден цялото семейство ще станем безработни???!!!

хххх

Изплуваха още някакви си 600 милиона лева, подготвени за раздаване между апапите.

И вие мислите, че ще върнат плановете – та всички да разберат КОЛКО плячка е била определена за заграбване от мошениците?

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя!
  • И аз за "Мосад" се питах. И не само...
  • Благодаря, Пепи, Георги, Акеми!
    За американците не бъди сигурен - стара поговорка: на фотографа ушите стърчат на снимката.
  • Тоя път не са американците, Пепс...
  • Има ли място по света, където "миротворецът" САЩ да се е намесил и да не е избухнала война?
  • Шоуто още не е почнало, Жорка. В рамките на една година се очакват още три конфликта,като първия е заплануван за средата на Февруари най- късно. Единственото успокояващое, че всички ще са извън Европа и Българиян яма да бъде засегната пряко.
  • Трагедия е ставащото в Израел.
    Може и да има дълбока игра, но ако е така, то адът има запазено място за играчите в нея!
    Но когато откровено насилието е насочено към цивилни, убиват се жени, деца - извинение няма, нито каузата оневинява!
    Трагедия!
Предложения
: ??:??