10.09.2013 г., 23:09 ч.  

Открийте 10-те разлики 

  Проза
1265 0 4
2 мин за четене

Открийте 10-те разлики

 

Преди се налагаше да си повтарям, че трябва да се усмихвам. Че трябва да гледам положително на нещата.

Сега просто се усмихвам - ей така, без предварителна настройка.

 

Преди, когато пишех любовни стихове и ги давах на леля ми да ги прочете, тя казваше:

''Хубави са, но ми звучат, като нещо неизживяно. Като мечта.''

Сега, когато пиша любовни стихове и ги показвам на леля ми, тя пак казва същото, но аз си знам, че този път всичко е изживяно.

 

Преди заспивах в 2-3 сутринта, приспивайки се с гледане на тъпи сериали по телевизията.

Сега заспивам в 5 сутринта, приспан от поредния сладък и отпускащ разговор, завършил с прочитане на приказка.

 

Преди в телефонния ми указател имаше имена на жени.

Сега има имена на жени и: ''Принцесата''.

 

Преди, апартаментът, в който израстнах и живях до 20-годишна възраст, беше просто място, изпълнено със спомени.

Сега там отново мирише на живот.

 

Преди никога не бях ходил в Бяла.

Сега нямам търпение да отида пак, с Нея ,защото това вече е нашето място.

 

Преди, 13-ти беше просто дата в календара. Ден, на който му се носи славата на фатален.

Сега 13-ти е свят и личен празник, отбелязващ началото на новия ми живот.

 

Преди си поглеждах телефона, за да проверя дали някой не се е излъгал да ми звънне.

Сега го поглеждам, за да прочета смс-ите и отново. И отново. И отново. И отново...

 

Преди се дразнех, че баща ми ми мърмори непрекъснато - да уча, да се обличам, да не се прибирам късно...

Сега аз съм като него - постоянно ù повтарям да се облича топло, да се храни, да пие чай, да се пази.

 

Преди си мислех за това как да убия времето, как да избутам поредния скучен ден.

Сега просто си мисля за Нея.

 

 

Е, успяхте ли да откриете 10-те разлики? Защото аз виждам само една - моето Щастие!

 

 

© Калински Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Страхотно, човешко, истинско, топло откровение!
    Дано никога не те напуска това чувство
  • Благодаря ви!Когато имаш вдъхновение,не само писането ,а и всичко останало се получава по-лесно
  • Прекрасно! Нека продължи и бъде все по-хубаво!
  • Великолепно! Страхотно е някой да те вдъхнови по този начин! Беше се поизгубил...
Предложения
: ??:??