10.01.2012 г., 7:44 ч.

Откровение 

  Проза » Писма
1302 0 12
2 мин за четене

До един приятел, който мисля, че разбира душата ми ...

                Често не мога да приема несамотността, която ми се предлага, а предпочитам да остана сама със себе си – със своите мисли, чувства, вдъхновения, с вътрешния си мир. В такива моменти белият лист ми е най-добрият приятел. Предпочитам го пред компанията на самодоволната посредственост на многословните, повърхностни несамотни. Той ми е спасението от ужаса да изтърпявам самонадеяните щастливци. По-уютно ми е, когато съм с него и с Вселената в себе си.

© Росица Танчева Всички права запазени

Авторът е забранил гласуването.
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря на разбралите писмото ми! Поемам изцяло вината, ако съм се изразила завъртяно и недостатъчно ясно.
  • Поздрав Роси и за мен е така.Най-добрия ми приятел е бялото платно!Прегръдка от сърце!
  • Споделям!!!
  • Върху белия лист има много ненаписани истини. Затова
  • листа си остава последното убежище, Роси от този ненормален свят!!!
    блажени са хората, които могат да си излеят душата!!!
  • разбирам те и уважавам откровението ти, същия чешит съм, Роси
  • ....спасението от ужаса да изтърпявам самонадеяните щастливци.!!!Писането е само отдушник,винтил!Фона е болката!Споделям коментара на gudman (Крикор Асланян)! Поздрави,Роси!


  • Да! Поздрав, Роси!
  • Вярвай на приятеля си, чиста е душата ти и не се поддавай на гнусливите крясъци на неудачниците-самохвалковциы
    Поздрави, Роси!
  • Да Роси, с белия лист можеш да поговориш, да споделиш радости и тъга, можеш да му откриеш даже тайните си, но той, белият лист няма да ти даде нито нежност, нито милувка, нито той нито "цялата Вселена" в тебе. Така, че добре помисли преди окончателно да се откажеш да допуснеш до себе си човека . Нежното докосване, погледа изпълнен с лябов, ръката галеща посребрените коси, нищо не може да ги замени, и тонове бели листа няма да ти дадат "онова" което може да ти даде "Човекът" който е предопределен за теб. Трудното е да го намериш Роси, Това е най-трудното в живота ни, да намерим партньора, онзи единствен "Човек" способен да ни даде щастие и да бъде щастлив САМО с нас.
  • Това е естествена последица от различията.Няма по-трудно нещо от това, да търпиш насила някого.Споделям до последната точка.Поздрав,Роси!
  • Хубаво, но малко завъртяно!
    Поздрав!
Предложения
: ??:??