28.02.2022 г., 10:39 ч.

Откъде ли не 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
558 8 13
1 мин за четене

- Два въпроса: колко струва и защо толкова скъпо?

хххх

Когато мъж прави скъп подарък на жена, осигурява за себе си подарък…

хххх

Протегнеш се за хляба – изпуснеш свободата…

хххх

Медиен бизнес план: първо анти-Русия, ковидът засега назад…

хххх

Излезе от художествената галерия леко разочарован – никакво удоволствие, освен естетическо…

хххх

Пожелание към съперник: любов само към родината, красота само душевна, пари само в банкомата, дето подминаваш…

хххх

При гледачката тя ходи десет пъти, все викаше духа на мъжа си – липсваше й, няма кому да се скара – обаче, оня инат. И не отговаря…

хххх

Докторът има толкова много пари, че понякога казва на пациента: „Здрав си!“…

В блога ми - неща, които никога няма да намерите в медиите-проститутки - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

-

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе!
  • В природата нищо не се губи, само преминава от една тиква в друга! - законът на Хелуин
  • Бизнесът си е бизнес, но се съмнявам дали Христофор Колумб ще я открие втори път..а за доктора- не, няма такъв доктор по-скоро е сгрешил диагнозата или му е било първи ден след ваканция.
  • Благодаря, Стойчо!
  • Винаги търсим под вола-теле...
    Докато не налетим на някой бик!😉
    Беше ми приятно, за да добавя и аз нещо, Георги!
  • Благодаря, Миночка, Роси!
  • Във филма "Защитникът " имаше една реплика :
    - Какво искаш?
    - Мир!
    -Прекалено скъпо!
    Поздравления, Генек!
  • Харесаха ми всички! Браво!
  • Благодаря, Ивита, Пепи, Надя, Петре!
  • Скъпо е, сенсей, а колко струва тепърва ще разберем. Прочетох това, което си написал в блога си - шапка ти свалям!
  • "При гледачката тя ходи десет пъти, все викаше духа на мъжа си – липсваше й, няма кому да се скара – обаче, оня инат. И не отговаря…"
    - Като е забравила да му сложи слуховия апарат в ковчега, да си вика колкото ще!😄
  • „Протегнеш се за хляба – изпуснеш свободата…”
    Каквото и да напиша, може да се окаже грешка. Макар и вярна.
    Поздрави, Генек!
  • ,МДААА,.. Путин за 3-4 дни сложи край на Ковида, значи толкова му трябвало на вируса, никъде мисирките не крякат за него....бизнес план, наистина.
Предложения
: ??:??