26.10.2020 г., 12:01 ч.

Отново други кратки 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
231 2 9
1 мин за четене

Внесено е предложение за подобряване работата на полицията. Или поне да се намери начин да им се отнеме оръжието…

Живяло в едно крайморско градче момиче на име Надя. Не отказвала на нито един моряк. И затова кръстили мястото нос Добра Надежда…

Всички пътища водят към Рим, всички интернет връзки – към порносайтове…

Потвърдиха се съобщенията, че не са се потвърдили съобщенията за това, което се твърди в съобщенията. Очаквайте нови съобщения…

Бъди щастлив. Нима някога си срещал нещастен идиот?

В колата: „Кретен! Глупак! Кьорчо! Току-що ударихме кофата за боклук…“ – „Да, скъпа! Може би ще ми дадеш, все пак, кормилото?“

Колкото по-добре се забелязват гърдите, толкова по-трудно се запомня лицето…

Японците са изобретили фотокамера с такава висока скорост, че може да заснеме жена със затворена уста…

Завърналата се от САЩ група перничани се изказала за видените размирици: „Че какво толкова? Всичко си е нормално, като в нашия град…“

Да ти е зле без момичета не е хубаво, но да ти е добре без тях е зле…

 

И отново каня на понеделнишко гости - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе, Младене!
  • Това със съобщенията си го бива. Човечеството е в "Очакване на Годо" от сътворението, а съобщението още се пише.
  • Посмях се от сърце!
    Пожелавам ти творческо-работна седмица, Георги и ти благодаря за коментара ти на "Тайнственото уравнение".
  • Благодаря, Юри!
  • Готино!
  • Благодаря, Пепи, Деа, адаш!
    Ще отбележа скромно, че не са най-добрите. Просто такива няма - всички са винаги най...
    Пуста скромност! Щях да се хваля, че съм на второ място в света по скромност. Щото ако не бях толкова скромен, щях да кажа истината - най-скромния съм.
  • Поздрав!
  • Този път подборката е на много високо ниво.
    Няколко са яките, но не мога да пренебрегна онова, за порно сайтовете 😋
    Ми чак сега разбрах що секи път, влезна ли в нета, се там стигам 😂😋😂
    Поздравявам те 😋
  • Поздравления!!!
Предложения
: ??:??