27.08.2007 г., 17:24 ч.

Отражението на любовта ( І ) (Шампанско и сълзи) 

  Проза
907 0 3
2 мин за четене
1992г. Бяха трудни времена, кризата в България се задълбочаваше. Инфлацията ощетяваше хората, но не и семейството ми. Още година по-рано обърнахме целият си капитал в бижута и скъпоценни камъни. Никога не са ни липсвали пари, аз и съпругата ми произхождахме от заможни семейства и естествено за това се оженихме "Пари при пари отиват". Това беше старата максима, спазвана от векове насам. Ожених са млад, на 22г. Съпругата ми Лора беше с година по-малка от мен, красива, висока с кестенява коса и лешникови очи. Запознах се с нея на рожден ден на баща ми, цяла вечер събирах кураж да я заговоря, а накрая тя дойде при мен. Опознахме се, имахме доста сходни интереси. Виждайки как се развиват нещата, в последствие осъзнах, че всичко е било план на родителите ни, за да се оженим. Както и да е, примирих се и есента минахме под венчилото. Тази на пръв поглед романтична любовна история, като спестим подробностите, предвещаваше вечно щастие, но това съвсем не беше така. Няколко месеца по-късно се събудих доста късно през нощта от ужасно главоболие. Минах покрай кабинета на тъста ми и дочух един доста странен разговор. Ставаше на въпрос за някакви пари. Гласът му беше тих и напрегнат, през леко открехнатата врата видях как гасеше поредната цигара във вече препълнения пепелник. Лицето му беше замислено, обляно в пот, а той имаше вид на виновник, странно, никога не го бях виждал уплашен, та той беше толкова авторитетен в очите ми... Това не ми направи голямо впечатление, защото винаги съм знаел, че има мръсен бизнес. На другият ден излязох навън без жена ми, имах нужда да се освободя от всички поне за миг. Докато ме е нямало обаче, у дома пристигнал някакъв жълт плик за "Лора Георгиева Филипова" на външен вид съвсем обикновен, но с разрушително съдържание. Когато се върнах, настана огромен скандал, тогава разбрах, че Лилияна (тъща ми) е наела частен детектив да ме следи и е уловил малката ми изневяра с едно момиче, което почти не познавах. Лора непрекъснато плачеше, болеше ме, че с нещо толкова незначително (поне за мен (случайният секс) съм й причинил това. Тя ми затръшна вратата на спалнята и каза, че не иска да ме вижда никога повече. Това беше последният път когато я видях. Изнесох се пак у дома, за да чакам. След известно време тя така и не направи постъпки за развод, накрая аз се заех. Адвокатът ми не я намери, затова й се обадих, но тогава ми вдигна Лилияна. Разкрещя ми се и не изпускаше случай, в който да не подчертае какъв боклук съм. В крайна сметка от целият безмислен разговор разбрах, че след като сме се разделили, на сутринта все още тогавашната ми съпруга си събрала багажа и заминала за Испания. Просто оставила бележка на леглото и тръгнала с няколко куфара.


© Стеси Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??