11.11.2017 г., 9:07 ч.

 Пестеливи разкази - 2. 

  Проза » Хумористична
523 1 4
Произведение от няколко части « към първа част
2 мин за четене

Музикален

Разказ за меломана, който слушайки чалга, с ужас разбирал, че в някогашните естрадни песни имало смисъл.

 

Кебапчен

Разказ за човека, който след като се хранил цял месец с кръчмарски кебапчета, забелязал, че минавайки край дърветата, вдига крак.

 

Екологичен

Разказ за колоната рокери, която спряла на магистралата и бързо влошила екологичната обстановка в района.

 

Патриотичен

Разказ за плевенчани, които, за да не повишават черната статистика, отиват да умират в Ловеч.

 

Контрабанден

Разказ за това, как общо казано, правоохранителните органи заловили контрабанда на оригинален френски коняк в туби по 10 литра.

 

Паркингов

Разказ за шофьора на самосвал, който заспал на кормилото и разчистил два километра столични улици от неправилно паркирани автомобили.

 

Езиков

Разказ за циганския език, признат за официален по българските магистрали.

 

Географски

Разказ за това, как след поредното наводнение Видин, Лом и Силистра излизат от състава на Република България.

 

Пенсионерско-спортен

Разказ за скучаещата пенсионерка, намерила си занимавка в курсовете по таекуондо.

 

Назидателно-наказателен

Разказ за петима хулигани, свикнали да обират безпомощни баби и прекарали цял месец в болницата след среща с невинната баба-спортистка.

 

Демократичен

Разказ за демократичната държава, в която демокрацията зависела от думата на главния демократ.

 

Колбасарски

Разказ за народа, знаещ, че му предлагат салами от картон и аромат, но поглъщащ с удоволствие вкусния картон.

 

Правителствен

Разказ за държавата, в която управлявало проституционно правителство.

 

Бедствен

Разказ за кълвача с мек клюн, който нямало къде да живее.

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Като за събота - кратко, ясно, дано и смешно...

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??