15.10.2017 г., 13:01 ч.

 Пестеливи разкази - 1. 

  Проза » Хумористична
634 2 5
Произведение от няколко части
3 мин за четене

Пестелив увод

 

Казват ни, че живеем във време на пазарна икономика. Макар според мен да е епоха на битпазарната демокрация. Пък и какъв пазар – то пари няма...

Но – всеки се мъчи да оцелее. Дори някои водят черен живот – чер хайвер, черна лимузина, бизнес в черната или поне сива зона.

Та в това време не бива човек да се разпуска много, както казваше баба ми. Нужно е да се пести.

Във всичко, което се купува и продава – чест, морал, любов, патриотизъм, изкуство...

Поради което взех да пиша пестеливи разкази. Разкази от едно изречение. Е, понякога си поразпускам колана на мисълта и пиша цели две. Но рядко...

Та – ето някои от пестеливите разкази за бедните хора в богатите на събития времена...

Приятно четене!

 

Държавен

Разказ за нормалния българин, знаещ как да оправи държавата, но не можещ да изчисти покрай блока.

 

Спортно-еротичен

Разказ за женския отбор по футбол, който плетял  пикантни комбинации на терена, но до гол не довеждал...

 

 

Сондажен

Разказ за сондажната група, пробила най-дълбоката дупка на Земята и източваща от там богатствата на САЩ...

 

Блондинчест

Разказ за блондинката, която оставила мозъка си девствен, тъй като имала други органи за ползване...

 

Лексикален

Разказ за учения, който след дълъг труд разбрал, че не може да се направи речник, позволяващ на човека да се разбере с полицая...

 

Горещ

Разказ за горещото лято, когато в градския транспорт пътуват потни копърки...

 

Телевизионен

Разказ за детската телевизия, имаща само два вида предавания за малките – ужаси и еротика...

 

Любовен

Разказ за мъжа, разбрал, че ако жена му изменя с богат любовник, той не бива да я спира и се лишава от рогата си на изобилието...

 

Гробищен

Разказ за психогробището, където не погребвали клаустрофоби...

 

Транспортен

Разказ за трамвая с монтиран GPS с цел неотклонение от маршрута.

 

Стоматологичен

Разказ за зъболекаря, обясняващ на клиентите, че след лечението зъбите им ще станат тяхно много скъпо  украшение.

 

Бдителен

Разказ за Пешо, който не пропуска да мине нито една пола, защото е охранител в гей клуб.

 

Лекарски

Разказ за вечния мерак на лекарите – бедните да не боледуват, богатите да не оздравяват.

 

 

» следваща част...

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??