22.12.2022 г., 10:10 ч.

Пикиращи мисли 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
382 5 10
1 мин за четене

ПИКИРАЩИ МИСЛИ

Братовчедът на баналния въпрос какво прави: „Капнах! Пенсионер – безпомощен бивщ човек, който се сети нещо, все му нарежда да го свърши…“

хххх

Забавлявах се с „Черното лале“, филма от 1963 година. И сега гледам и слушам внимателно, с друго мислене. Та казва героят: „Свободата е кокал, който господарите хвърлят на народа, за да се задави…“

А после: „Свободата е част от привилегиите на аристократите“…

Убеден – не кръвните, а духовните…

хххх

После позяпах „Арабела“ – почти детски сериал, забавен и умен.

Посмях се на репликите, възприемани по новоме. Например, в Света на приказките всичко се променя, модернизира. И принцесата разпорежда кой какъв да е в новия свят, завършвайки: „… а разбойниците отиват в автосервиза…“

хххх

Зеленски отиде в Бахмут, после чу подсвиркването на господаря и отлетя за Вашингтон.

Само дето нагли журналисти се поразровиха и… Оказа се, че е невъзможно, просто невъзможно да отиде/отлети за Бахмут, после с влак до Варшава, от там до Рамщайн и към САЩ…

Практически невъзможно!

Е, и други подробности – например, липсата на стрелба в Бахмут, среща в огромен заводски цех при липсата на оцеляло здание там и така нататък…

Не, не – във Вашингтон е бил. Няма как да не е – господарят вика.

Обаче… Героичното посещение на студиото край Киев…

Нали?

хххх

Швейцария трябва да бъде санкционирана и бомбардирана. Погазва демокрацията и модерните гейвропски правила.

Отказали да приемат наличието на трети пол, упорито твърдят, че Бог е създал мъж и жена, останалото са вредни отклонения от нормата…

УжасТ!

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Пепи, Елке, Красе!
  • ааа, кой яде кокали вече ... едни ги късат всеки месец и няма поправителен, ..а- и милките почнали да се раждат с бодли.. напикирах се..отивам да свивам сарми с диаманти
  • Странен свят! Всички наопаки, а Швейцария на терсене!
  • Аз предлагам в личните документи въобще да отпадне "пол"! И без това на някои езици е "sexo", кой му пука за пола, сексо, исках да кажа?
  • Благодаря, Христо, Младене!
  • Точно и оригинално! Поздравление, Георги!
  • "Гейвропски/Гейвропа", това ми хареса . Тц, Швейцария трябва да бъде скъсана от санкции (разбирайте- скъсана от "демокрация", по американски ) поради друга причина (като стана въпрос за "Милка" ). Забелязали ли сте, че именно една от най-масово разпознаваемите им шоколадови марки (именно "Милка" ) полееекичка намалява грамажа на шоколадите си. 90, 85 гр. (тия по 100 грама май вече са рядкост)? Обаче цената им съответно с грамажа не намалява. Даже напротив- расте. И други марки (разбира се) не закъсняха (сакън, дан' съ прецакат) и последваха светлия им пример. Гадове :D !
  • Благодаря, Надя, Петре!
  • Аааа, не може така, уж швейцарците са господа от едно време, а изведнъж се писаха другари за да казват, че освен мъж и жена нямало друго. Ами шоколадовите МИЛКА и тублерон,къде оставят..
    А за другото, техиката е напреднала и не ти трябва Холивудско студио, колко му е да прелетиш Европа и океана,затваряш очи и готово...
  • УжасТ, ужасТ, ама на кого му пука?
Предложения
: ??:??