20.12.2014 г., 2:16 ч.

Писмо до Дядо Коледа 

  Проза » Хумористична
585 0 0
1 мин за четене

Мили Дядо Коледа! Пишат ти деца от рекетьорска детска градина " Бухал(ка)". Девизът на нашата градина е: "Който дал, ще е добре, кой не дава ще е зле". Научихме, че ти си съвестен и даваш всичко което ти се поиска. Искал си да знаеш само, дали сме слушкали... Слушкаме и още как. Нашият патрон Бат Боко, е пример който следваме и ослушването е задължително в нашият бранш. Дори вчера прослушахме три магазина и един фризьорски салон. Не делим клиентите си, а всички са равнопоставени. Винаги правим път на мравките, за да хванем някоя голяма риба. Никога не оставяме клиентите си без сериозна награда. За съжаление, кризата е и при нас. Направихме катафалката на такси, но никой не желае да пътува с него. Налага се да убеждаваме хората за да ги откараме до единственото конкретно място... Храната ни е само от спонсори... Депутатите са ни твърда конкуренция и трудно се разбираме за обекти и клиенти... С една дума - Страдаме! Молим те дядо, донеси ни за Коледа 4 еленски бута, за да заситим глада си. Не искаме друго месо, защото знаем, че еленското за теб не е проблем. Донеси ни и рогата на елена, че и ние правим подаръци.Обещаваме ти, да прочетем "Винету", да следваме примера на нашият Патрон и да популяризираме единствения печеливш бизнес в Родината ни. Ще те причакаме с нетърпение и надежда, че ще изпълниш скромните ни желания.

От децата на ЦДГБ - Целагодишна Детска Градина "Бухал(ка)"

© Валентин Йорданов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??