14.12.2007 г., 19:52 ч.

Писмо до Дядо Коледа 

  Проза » Писма
1722 0 10
1 мин за четене

Здравей, мили Дядо Коледа! Извинявай, че като дете не ти писах! Все не намирах време. Все нещо ми пречеше. Но тази година е различно. Много по-различно. Тази година беше наложително да ти пиша. Трябваше! Понеже подаръкът, който ще поискам, ми е много скъп. Досега не се бях обръщала към теб за помощ, но вярвам, че ти с твоя магически прашец, ще ми помогнеш. Преди да започна, трябва да те питам нещо много важно. Ти, разбира се, раздаваш подаръци на децата, но само на послушните ли?! Ами влюбените?! За тях няма ли нещичко?! Не знам тази година дали бях послушна, но влюбена бях много! И все по-влюбена ставах! Та, ще може ли  да дариш подаръче на едно влюбено сърце? И ти сигурно си бил влюбен и може би ще разбереш желанието ми. Аз не искам много... Искам всичко! Искам неговата любов! Искам да го прегръщам силно и да бъда до него, докато спи и да знам, че сънува мен. Но дори, когато ме сънува, да му липсвам.  Искам да съм единствената, която целува за лека нощ. Искам да ме обиква повече с всеки поет дъх. Да съм неговата мечта, неговото желание, неговата фантазия. Да съм неговата единствена истинска любов!!!  Искам всичко това! Искам го повече от всичко друго. Мислех, че сама ще се справя. Но усещам как силите ми бавно ме напускат. А не искам да спирам. Не и преди щастливия край. Така че, моля те, помогни! Нали по Коледа стават чудеса... Нека и аз изживея своето чудо!

   P.S. Пращам ти сърцето си. Надникни вътре. Надявам се това, което видиш  да те убеди в искреността и силата на желанието ми.

 

© Кремена Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ами не зная къде другаде може да сте я срещнал... Беше публикувана в един тийнейджърски вестник, но това беше миналата година, вече по-минала
  • Творбата наистина е добра, поздрави на авторката.Надявам се да е Кремена. Защото ако не се лъжа тази творба съм я срещал и другаде, и автора не беше с име Кремена!
  • Много хубаво ми стана, благодаря ти за усещането,което ми подари!
    Ооооооооо и добре дошла при нас! Успех!
  • Мило, чисто, съвършено.
    И Божествено.

    Нека бъде!
  • сТрАхоТнО Е
  • Добре дошла, Кремена!
    Страхотно начало!!!
    Поздравявай те и... ДОЧАКАЙ ЧУДОТО за Коледа!
  • Благодаря на всички за ласкавите думи и топлото посрещане. Дано коледните чудеса не са само мит!
  • Много влюбено и истинско!!!
  • По коледа стават чудеса!
    Добре дошла, Кремена!
  • приказно...нямам думи...
    прекрасна идея и изпълнение...
    с много обич за теб.
Предложения
: ??:??