21.04.2007 г., 16:14 ч.

Писмо до Господ 

  Проза
2333 0 6
2 мин за четене
 

                          Писмо до Господ



                            Здравей , Господи !

  Пише ти Сийка от вх .Б ,бл .316 , жк " Смирненски ". Реших да се обърна към теб, защото Пепа от съседния вход каза, че ти можеш всичко. А тя най-добре знае, тъй като редовно й изпълняваш разни желания. Тя е много вярваща. Първо се запали по религиозния туризъм - обиколи много църкви и манастири в страната и всеки път се връщаше с някакво изпълнено желание: нова рокля или супермодерни чепички . Не знам защо трябва да пътува толкова - в нашия квартал си имаме църква, но тя по-добре знае. После отиде до Гърция и се върна със страхотно кожено палто и доста парички. Явно, от тяхните църкви по-добре я чуваш. Миналото лято беше и в Италия, но се върна много уморена от молитвите и нищо не си донесе, само черен печат в паспорта. Изглежда, в католическите страни по-трудно се изпълняват желанията. Но ти щедро я възнагради, Господи, защото от два месеца кара чистак новичък  "Нисан". Сигурно този път е намерила точното място, на което да се моли. Затова и ти пиша, а Пепа ще занесе писмото там, където най-сигурно се изпълняват молитвите. Тъй като досега не съм искала нищо от теб, списъкът може да ти се стори малко дълъг, но като го изпълниш, повече няма да те занимавам със себе си и ще си свободен да изпълняваш желанията на другите хора. Пепа каза, че за една нощ можеш да промениш съдбата на човек, стига да вярва силно .



                                      -  2  -

  Значи, Господи, моля те, нека да бъда с десет сантиметра по-висока. Ако ти е трудно изведнъж с десет, може и с пет. Искам дълга руса коса и сини очи. Или дълга черна коса и зелени очи - по твоя преценка. И ако може, устните малко по-пълни, за да не ходя по клиники за корекции. Сега, моля те, разбери ме, но с тоя никакъв бюст как да постигна нещо в живота? И така - или кръгли като на Памела Андерсън, или крушовидни като на африканките. Пак оставям ти да прецениш, но важното е да са големи. Талията - естествено шестдесет сантиметра и по-голяма да не става. Дупето да се повдигне и никога да не хваша целулит. Краката - най-добре да са като на Наоми, и походката - също. Гласът да бъде чувствен, леко дрезгав - с такъв глас веднага ще те забележат и по-сериозно гледат на теб някак. С това приключвам с вънщния вид - нали виждаш, Господи, нищо особено не искам, дребни корекции, които няма да те затруднят. Пред входа да ме чака кола, предпочитам "Тойота", но ако те затруднявам, може "Фолксфаген" или в краен случай "Пежо". Освен това да ми се обадят с покана за работа в престижна фирма и солидна заплата. Засега това е, Господи. Ограничавам се само с най-необходимите неща, за да не те претоварвам. Както виждаш, за което не е нужно - мълча си. Например ум не искам, защото си имам достатъчно. И като ми осигуриш всичко останало, нещата ще тръгнат. Довери ми се, Господи, и няма да те разочаровам.

                                               С уважение: Сийка

© Здравка Маринова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??