29.02.2012 г., 16:27 ч.

Писмо до мама 

  Проза » Писма
8537 2 1
1 мин за четене

Здравей, мила мамо.

Ще започна с това да ти кажа колко много ти благодаря за всичките години подкрепа и любов, която ми окaзваше. Искам също и да ти се извиня за грубото държание, когато си се опитвала да ми обясниш нещата, а аз съм се инатила. Искам да мога да ти се реванширам по някакъв начин за всичките години упорит труд, който си извършила в името на това аз да имам топли дрехи и покрив над главата си.

Искам и да ти се извиня, че рядко съм казвала благодаря и какво значиш ти за мен.

Скъпа мамо, правих, правя и ще правя още много грешки по пътя си, някои от които са и непростими, но винаги съм знаела мястото си, въпреки че устата ми е голяма.

Съжалявам за неподходящите думи, с които съм се обръщала към теб и съм те наранявала.

Доста от тези мои думи са били необмислени и неподходящи за възрастта ми.

Мила мамо, за толкова неща имам да ти благодаря и да ти се извинявам и съм убедена, че не си очаквала това от мен.

Затова реших да завърша ето така:

                                                               Ти си най-добрата майка и аз много те обичам!

© Валка Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??