28.07.2009 г., 13:03 ч.

Плажът 

  Проза » Разкази
538 0 4
1 мин за четене

                                              ПЛАЖЪТ

 

 

         Това е моят плаж. Покрих го с изрезките от вестника. Накъсани, едри, безформени парчета. Плачех, защо? Не знам, може би просто така и сега ми се плаче.

         В кристалния космос сълзите умират и се превръщат в перли. Така казват пастирите на нашите души, пазачите на паралелните светове. Тук техните криле носят дъжда. Той мокри моя плаж с твоите сълзи. И те като моите не стават перли. Подаряват ни усмивките докато спим, изрязват спомените, подреждат ги в колажа, който ние наричаме съдба. Никога не чуваш крилата им, никога не виждаш сенките им. Просто така, никога.

          Затова пък си имаме по един плаж, достатъчно голям за изрезките от един вестник, достатъчно малък за всичките ни сълзи, достатъчно цветно сив, за да бъде в рамки, достатъчно мокър, за да гори огъня на любовта ни, достатъчно песъчлив, за да не поникнат мечтите ни.

          Виждам ви на вашите плажове, между разхвърляните изрезки, облени от сълзите ми. Разчупвате рамките в сънищата си, искате да ги използвате за мост до съседния плаж, но идва поредната буря и всичко изчезва. Плачете, защо? Така мокрите моите изрезки. Сълзите ви ги забиват в пясъка, за да се превърнат в поредните мъртви мечти.

© Георги Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Тези кратки импресии са ти много хубави всичките!
    Има чувство в тях определено и това им е достатъчно.
    А замислял ли си се да ги обединиш в нещо като композиция от импресии? Да направиш букет от различни чувства, голям и пъстър букет, но внимателно подреден. Просто подхвърлям идея...
    Извинявай, ако съм намокрила изрезките ти
  • Както ти казах и аз си имам плаж,даже не един,а два.Трябва някога да те заведа. На единият ходя когато съм Ок,а на другия,за да плача. Хайде, чакам нещо ново. Ако я няма музата...повикай я
  • Ех, плажът.
    Странно е, като цяло.
  • Интересно...
Предложения
: ??:??