2.08.2009 г., 12:54 ч.

По пиенето им ще ги познаете 

  Проза » Хумористична
1418 0 25

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

4 мин за четене

                             Моля, да не се чете от:

                                                                 -  феминистки и женомразци;

                                                                 -   хора с  лесно ранимо его;

                                                                 -   хора без чувство за хумор

 

     Ние, жените, не сме покорни робини от много време насам. Напротив, на нас дължите думи като "феминизъм”, „суфражизъм”, „еманципация”, “строга господарка” (последното да не се приема с блеснал поглед). Е, ние обичаме да творим, но някои от нас превърнаха свободата в слободия. Не ни стигна това, че си извоювахме правото да гласуваме и работим, ами смело нахлухме и в последните незащитени крепости на мъжете – управляваме кранове, рефери сме на футболни срещи, даже в Космоса полетяхме. Това не би било толкова страшно, ако го правехме, водени от някаква лична мотивация, а не за да докажем на мъжете, че и ние го можем. Ей така, увлечени в тези безсмислена борба, изведнъж се стреснахме от непреодолимото за човешките възможности разстояние между Марс и Венера. Мъжете, като ответен удар, или стават женствени, за да бъдат конкурентоспособни на „мъжките момичета”, или се вглъбяват в чашката със спиртно или поне ферментирало питие и наблюдават с периферното си зрение какви ги вършат мъжкараните, които (не)известно защо не спират да желаят. За първите не искам да говоря (то май и няма какво толкова да се каже), но за вторите... Е, господа, и тук ви хванахме цаката – можем да си направим изводи за вашите скромни персони по любимата ви напитка. Все пак, ние сме еманципирани и не изпускаме от украсените си с маникюр ръчички и психологията. Та, да ви споделя обобщенията на група наблюдателни жени за това що за мъже са почитателите на различните напитки, уважаеми дами.

 

Ракията. Тя се пие със салатка и тънки мезенца. Мъжете, които консумират това питие, не се хвърлят, за да ви отнесат „като куцо пиле домат” (първи цитат). Те ухажват с вещината, с която приготвят салатката и режат мезетата. Това са мъже, които ще ви водят в любовната игра до пълно прималяване от наслада, а когато пристъпят към същинската част, ще отпиват от вас на малки глътки и няма да бързат за края.

 

Водката. Ей, огън момчета са това! Те се родеят много с любителите на ракията, но могат да пият без салатка и мезенца – познайте коя част предпочитат да пропуснат. Все пак, кола, сок или сода с малко ядки подсилват възможността за увертюра. За сметка на това, същината прилича на стихия – отнасяща всичко след себе си, но толкова красива, че оставя без дъх. Затова ги нарекох „огън”.

 

Конякът, ромът и другите „сладки” напитки. Това са напитките на мъжете, които копнеят, за да бъдат стоплени. Бързо-бързо ще ви замотаят главите със сладки приказки, а когато се отпуснете в ръцете им, ще се опънат по гръб и ще прошепнат престорено-сладникаво: „Твой съм! Прави с мен каквото искаш.”

 

Текила, абсент и другите, консумирани в шотове напитки. Нали знаете как се пият те? Помирисват се, изпиват се на екс и в най-добрия случай се близва малко сол и се сдъвква лимонено резенче. Така и любят тези мъже – хващат ви през кръста, прошепват нежно нещо средно между дума и стон, проникват набързо във вас и в най-добрия случай ви гризват леко по ушето, обещавайки, че ще ви се обадят. За вас остава солено-киселия привкус на неизпълненото обещание.

 

Коктейлите. Това са напитките на мъжете, които дълго-дълго увъртат, докато си кажат какво им е на сърцето (и малко под пъпа), а после – „куче в пола да е” (пак цитирам). Тук са полигамните, суингърите и какви ли не още експериментатори.

 

Вино и бира. Това си е чисто мъжка работа. Тези господа могат да консумират която и да е от гореспоменатите напитки (въпрос на ценностна система и предпочитания), но седнат ли на винце и биричка, имат нужда от тяхното си „коч-парти” (последен цитат). Нали не вярвате на тези небивалици, че мъжете мислят само за секс? Трябва им време да се похвалят със завоеванията си. Спомнете си, например, вица за корабокрушенеца, озовал се на пустинен остров с Наоми Кембъл. За незапознатите с вица – ето неговото резюме:

            След като се наслаждавал три дни на прелестите на хубавицата,

            корабокрушенецът я накарал да облече неговите дрехи и ù казал:

            „Пък да знаеш, от три дни е.. Наоми Кембъл!”

 

                        НАЗДРАВЕ, ДАМИ И ГОСПОДА!

 

01.08.2009 г.

 

 

  

© Весислава Савова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • !
  • Весииии
  • Моя мъж пие водчица : )))) Хич не ми е зле :P Много ми хареса, поздрави
  • Ех, Марко, как да не се усмихна от сърце? Благодаря ти! А тази вълшебна формула бях запомнила като ученичка по един много прост начин: "Цапни две, ха още пет, о-ха!" Наздраве ти и на теб, приятелю!
  • Веси, никога не съм се съмнявал в теб.
    Ти си една малка сладка винена мушица.
    Кристално чиста,
    като капка поморийска гроздова,
    красива,
    като сливенска перла,
    умна,
    като пещерска отлежала.
    С този анализ влизаш в златните страници на България.Поздрави и поклон !
    На C2H5+OH сбора,
    в туй е нашата опора...Наздраве !
  • Грег, наздраве, приятелю! Прав си, но само донякъде - дотолкова, че нямам наблюдения над всички напитки и респективно - видове мъже. Облакът пък аз го броя към "сладките" питиета и сигурно ще се съгласиш с мен, че след няколко облака хич не ти е до "тежък физически труд", ами като стария вол - "На която й трябва, сама ще дойде"(вече не си броя цитатите). Нели, благодаря ти за компетентното включване в дискусията.
    До нови срещи на философски напитки!
  • МДААА..Страст на кристали - не знаех че си такъв привърженик на мастиката....и УЗОТО!!!! та понеже заговори за български коктейли..да ти кажа че това са балкански коктейли...
  • Така е Нели, но е типично български, а не от лигавите американски коктейли, поради което трябва да се извезе пред скоба.
  • Облакът е коктейл,Грег! Хай сега, няма да споря с теб на тема питиета
  • На прав път си. Задълбочени теоретични познания, но личи липсата на практика, а и доста питиета си пропуснала. Например облака. Класическо питие за мъже, които от вратата хващат за краката.
  • Веси, радвам се, че ти е харесало. Дими, благодаря ти за честта, която ми оказваш - аз да съм повода за събирането на тази компания. Трябва и наживо да вдингнем наздравица. Феичка, както винаги, аз съм много щастлива от твоя коментар. Миа, аз ще ти предложа резюме, къде да го мъкнеш цялото: "ракиджия=майсторлия; водка - ако може да е със сельодка; сладки питиета - е-е, щом няма мезета...; бързите на шот-стига да мога да съм идиот; на коктейлите царете - може да харесват и мъжете; вино и бира - мани ги тия." Марго, радвам се, че и ти хареса.
    Ваша, Весислава
  • Страхотна си Веси...Поздрав!
  • Доста неща научава човек! Страхотна си!
  • Наздраве и от мен! Страхотна компания се събрахме т.е събра ни Веси с прекрасният си хумор. Продължавай да ни веселиш... Въздействаш ми страхотно...Поздравления!
  • Много мъдро и весело!

    Поздравления и от мен!
  • Запомнила си.....,ех ти!
    Хайде, пак Наздраве!
  • Наздраве, Мартина! Приятно ми е, че си тук. Е, ако не пие, то е доста сложно - или е потаен, или е самовлюбен. Аз се надявам, че е първото
  • Ех...а какво да правим ако мъжът ни не пие? Поздрав и Наздраве!
  • Наздраве, Кара миа! "Твоичкият" (а уж имах последен цитат) беше ракиджия, нали? Ако не е, пожелавам ти да срещнеш такъв. Прегръдка!
  • Н А З Д Р А В Е - ВЪЛШЕБНИЦЕ!
  • Мая, да ти призная честно, аз също. Разбира се, на тях им обещавам реванш във вторник - ще разкрия що за жени се крият зад тези питиета, че и те, милите, да имат ориентир.
    Цецо, щом ти - човекът, който написа: "Когато виното завря в жилите, мъжете запяха песен..." ("Кореецът Хван Чер Хо", го оценяваш като добро попадение, мога само да ти благодаря.
    Алипиева, уважаема, за малко да ти пиша на лична и в последния момент видях, че си жена. Шегувам се, разбира се. Наздраве!
    Весинко, винаги съм готова да вдигна наздравица с теб - за мен ще бъде и удоволствие, и чест.
    Мимсън, едва ли ще му обърнат внимание, но дано първият им опит да бъде с ракиджия. Те и другите си имат очарование, ама нали първият път се помни най-дълго.
    Нелинка, стискам си палци да запазиш тази червена точка и за вторник. Наздраве!

  • Червена точка!!Ей какви аналогии си спретнала...
  • Това трябва да се раздава като упътване на момичетата преди да попаднат на погрешния... Супер! Поздрави, Веси!
  • Много усмивки
    и много поздрави !!!
    Добро попадение...
  • очаквам с интерес мненията на познавачите-професионалисти - Грег и Марко777
Предложения
: ??:??