4.08.2009 г., 10:41 ч.

По пиенето ни ще ни познаете 

  Проза » Хумористична
1237 0 21

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

3 мин за четене

      По пиенето ни ще ни познаете

 

                       

                                                                Моля, да не се чете от:

                                                                 -  феминистки и женомразци;

                                                                 - хора с  лесно ранимо его;

                                                                 -   хора без чувство за хумор

 

     Като стана дума за нашата еманципация, освен в онези съкровени мъжки крепости, които маркирах в „По пиенето им ще ги познаете”, ние решихме, че „хем ни е ред, хем ни се пада” (първи цитат)  да засмучем и напитките им. Е, не с подхода на свещенодействащи като тях, но пък с финес и женска хитрост (за някои, направо – глупост) – разреждането на ракията с лед и на водката с кола, например. Дано ни простите тези малки прегрешения, господа! Ето ни и нас, спотаили се зад вашите питиета, уважаеми наши.

Ракията. Жената, която „жули” (любим цитат) ракия, носи и на работа, и на упреци, и на любов. Това е жената, на чието рамо можете да си поплачете в случай, че някоя нещастна любов нарани сърцето ви. Ако си пийнете повечко, ще ви метне на рамо и ще ви заведе до вас. След това, ще ви стовари на дивана, ще ви завие, а на сутринта ще намерите бележка, че е сложила бирата в хладилника. Ожените ли се за нея, обаче, ще установите, че все по-често или я боли глава, или е уморена.

Водката. Това е напитката на тигрицата, която „ще ви изяде с парцалите” (пак цитат). Сексът с нея е завладяващ, отнасящ, оставящ без сили. Само внимавайте – спрете я, ако след двете големи водки си поръча една малка (примерно). Допуснете ли го, загубени сте. След оргазма си ще ви залее с порой от сълзи за отминали и уж забравени любови, а това не го обичате, нали? То и те не го обичат, ама пустите 50 грама (примерно) в повече...

Конякът, ромът и другите „сладки” напитки. Това е хубавицата с кукленски черти.  Докато се опитвате да й сваляте звезди, тя ще пърха срещу вас с удължените си ресници и когато ви писне и си затръгвате, уж случайно ще се спъне или подхлъзне и ще падне върху вас. Действайте на момента – втори път няма да ви се занимава толкова време.

Текилата, абсентът и другите напитки, консумирани в шотове, напитки.  Това е „вятърничавото” (цитирам за кой ли път) момиче. Каже ли „да”, не пропускайте момента. Оставите ли я „да си напудри носа” (цитат-евфемизъм за облекчаване на дамски пикочен мехур), може да излезе от това заведение и да отиде в съседното, защото часът е 0:00. Не, не от опасения, че Honda-та ще се превърне в тиква, а защото там, точно в този час, шотовете са „On the house” (снобски цитат за сладкото „За сметка на заведението”).

Вино и бира. Всъщност, тези жени по правило „не пият” (ужасен цитат), но ще ви „правят компания” (цитат, който няма нищо общо с компаниите). Внимание!!! Нали се разбрахме, че това са чисто мъжки напитки? Тези жени, в началото, ще подходят с внимание и вие ще се впечатлите от това, колко добре ви разбират. Допуснете ли ги по-близо до себе си, обаче,  тежко ви. Първо ще започнат да ви броят чашките. Избързате ли с обвързването „докато смъртта ви раздели” (най-жестокият цитат в живота на човек), бъдете сигурни, че всяка глоба от ДАИ, примерно, ще ви струва лишаване от бири на стойност цената на глобата плюс една (бира това). За какъв секс би ставало дума, тогава?

     Тук ще завърша с един последен съвет и един последен цитат – не винаги е валидно правилото „пияна жена – весел креват”.

 

                        НАЗДРАВЕ, ДАМИ И ГОСПОДА!

 

 

02.08.2009 г.

 

© Весислава Савова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Как ме разсмя, само... ))

    Наздраве!
  • Ей, Хубавче, права си моя мила, напълно пренебрегнах все-пиющите. Мисля, че това са "душата на компанията" и може да се разчита за всичко на тях. Е, разкъсват се от противоречия, може-би, но само да първото питие. После - всичко е ясно.
  • Весето чака нова среща - за вдъхновения...взаимни. Наздраве на специалния ден, Нелинка! Прегръдка
  • Ами кой бяга от хубавото?!! набрала е скорост Весето !
  • Хе-хе, Марко, малка съм била, не съм ги разбирала тези неща (то не, че сега много ги разбирам) А бе, какво да ти кажа? Добра-лоша, твоя си е. Я си представи да започнеш всичко от начало? Наздраве. Беше ми приятно, че се отби.
  • Ех, Веси,къде беше с това четиво, когато се женех?Колко мъки можеше да ми спестиш.Жена ми уж е от вид "Вино и Бира" а като седнеш с нея изпива ти ракията.Лош човек.Хайде да не се оплаквам...
  • Я какви сме били весели ние, "откровенци" - никой не ме оплю, никой не ми се разсърди. И аз, по мъжки почин (нали съм "еманципирана" - хе-хе), ви свалям шапка.
    Доре, ми че айде де - колко заведения стоят празни.
    Нелинка, аз си се връщам към водката и на теб, Грег и Миа разчитам да ме спрете в точния момент. Наздраве, мила!
    Дими, щом ти е кеф, разпознай се. Аз съм ту на мента, ту на водка - иди ми хвани спатиите, а?
    Светле, важното е да ни е "светло", пък кой в коя група е - ще каже Махмурлукът на сутринта.
    Миа и Мая, на вас ще отговоря заедно. На теб, Мая, че разконспирира скрития ни кос, ще ти простя, защото сме ларж и не се крием дълго време, а на теб, мила моя Миа, с която мисля да продължа да мяткам напитки, ще ти посоча къде бях скрила "инфо"-то - той е в коментара на Мая.
    Грег, не си прав - онова, за абсента, го написах още преди да те срещна дори виртуално, но в никакъв случай не продължих без твоя подкрепа - благодаря ти. Следващия път, когато пийнем по 1-2, спри ме след 2-та голяма водка в името на някой свестен мъж - аз няма цял живот менти да "жуля", я?
    Кремена, ей сега те засипаха с предложения, да знаеш. Радвам се, че намина
    НАЗДРАВЕ и ви благодаря. От утре се връщам към легендите.



  • Дааааам, за начало 2-3 водки. (може и ракии) Шотове... (ако няма друго)
    "Сладките" не са за предпочитане. Бира? Какво беше това?
  • Ей, чак сега ми станаха ясни някои замъглени от водката може би неща. Разпечатвам си го това и смело се хвърлям в борбата.
    Абе, ти какво се разписа за пиенето. Една вечер седя с мен на маса и сега не моа те спрем. Браво.
  • а коктейлчетата къде отидоха, м? или мъжете и това ни превзеха. ред е на роклите
  • Май съм в групата на Дарето... Поздрави сърдечни!
  • Наздраве!! Една ментичка ?
  • Без малко да пропусна компанията. Човек се учи докато е жив и днес научих нещо ново за себе си. Наздраве на всички, кой каквото пие, да му е сладко. Поздравления Веси!
  • за начало - по бира за всички присъстващи по-после - кой каквото наздраве де!
  • Сериозно или не - и аз се открих! Ха ха ха Поздрави, Веси!
  • Усмивка и наздраве на всички! Весинко, което и питие да избереш, има ли мъж до теб, да не ти пука. Яна, ти не я взимай толкова на сериозно, но ако ти бъде от полза, бих била много щастлива. Кара миа, понеже имаш чувство за хумор, ще ти кажа - малко ти е онуй, прелюбодейното прегрешение Зоринка, на твоите години каквото и да пиеш, все ще си желана. Марго, да ти е хубав и усмихнат и твоят ден. Феичка, ти си магьосница, да не ти пука за категориите. Дарче, ти да не мислиш, че съм много светната по въпроса, но ти (цитирам виц) "питай, учи се". Приятно ми е, че си тук с чудесното си чувство за хумор.
    Ваша, Весислава
  • Май спадам към последната категория!
  • Браво Веси,страхотна си!Приятен ден мила!
  • Хахаха,супер. А имам и един въпрос - аз пия всичко, освен мастика и ракия. Какъв е моя тип?
  • Поздрав за справочника!
    Но, тогава какво ще кажеш, аз пия само бяло шампанско и то веднъж, само на Нова година!?
  • Страхотна информация... Може да се възползвам от нея... Поздрав!
Предложения
: ??:??