4.01.2019 г., 22:37 ч.

По следите на въздуха 

  Проза » Разкази
344 0 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

breathe, breathe in the air
Pink Floyd

 

    Такааа, преди да се отдадете на следващите редове искам да ви предупредя относно нещо, засягащо не само вашето здраве, но и това на уличния котарак, който точно в този момент завива покрай ръба на жилищния ви блок, надига крак и се изпикава подобно на някой мъжки пес върху бледожълтата мазилка, покриваща северната стена на апартамента на баба Севда в момента, в който тя тъкмо става от тоалетната чиния, лявото ѝ коляно изпуква, ох ох, пада назад и удря главата си лошо в бялата тръба, върху която е закачен водомер, отчиташ месечния ѝ разход на вода, разход, загадъчно повишил се през последните няколко месеца въпреки нейните редовни оплаквания в отдел "Потребление на водата", където едно плешиво чиче учтиво и с голямо търпение всеки път ѝ обяснява, че през зимните месеци пенсионерите, в по-голямата си част жените, изразходват повечко вода, за да  подмиват белите си сбръчкани задници, сещате се, защото през зимата човешките фекалии претърпяват метаморфоза, превръщат се в гнусна слузеста смола, миришеща лошо и имаща психеделичното свойство да променя устройството на реалността, примерно може да превърне някоя кисела вишна в тъмночервена захарна череша или пък някоя даскалка по литература от сивата нещастна лелка, която е, в шоколадова девственица с разкошно хълмисто тяло, което всеки мъж мечтае да покори, да завладее и да се загуби в него, без дори да се замисля дали, всъщност, това божествено творение не е само една халюцинация, причинена от гнусните черни лайна, бълвани от косматият му задник, откакто заваля първия сняг на 13-и декември, което, като всяка друга година, се оказа едно неочаквано явление за географските ширини - родни за въпросния мъж, чието име, за съжаление, е неясно и единствената сигурна информация, която притежавам за него е, че всеки път, когато покрай носа му премине тънката струя възкисела миризма на някое потно бразилско дупе, очите му се забелват, а от левия край на устата му потича сребриста лига, съдържаща не само неговото ДНК, но и това на всичките жени, които някога е целувал, а повярвайте ми, този мъж е целувал всичките красиви пички, за които можете да се сетите - от първата ви любов до порноактрисата, която сънувахте миналия вторник, даже е целувал и първата дама на САЩ, но това нека си остане между нас, все пак той изрично ме помоли да не разказвам много много тая история, пък аз взех, че я изплясках тук пред всички вас, това на мен обаче ми е простено, понеже го правя единствено от безкрайната си обич към човека и към трагичната му съдба, която твърде често намира края си в някой мизерен кенеф, подобно на баба Севда, която пък точно преди 43 секунди здравата удари главата си в онази бяла тръба, сега кръвта ѝ се стича по тънките фуги между плочките, влива се в ръждясалия сифон и излиза от един улей, близко до северозападния ръб на блока ви, точно където бездомният котарак се изпика преди малко, гордо вдигнал крак и гледащ напред към бъдещите няколко минути, през които времето отсъстваше, а вие се бяхте загубили някъде из улиците на креативността ми, която, тук просто няма как да не се съгласите с мен, е така безгранична, че не ми позволява да си кажа мисълта, а именно, че (ебати, най-накрая) искам да ви предупредя да си поемете дълбоко въздух преди да прочетете този разказ, понеже успях да побера всичкото това в едното шибано изречение, което започна така невинно като сълза, търкаляща се по бузата на някое влюбено момче. 

© Елин Танев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??