14.06.2022 г., 11:37 ч.

По вятъра 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
317 3 12
1 мин за четене

Кога ще се оправим ли?

Когато хората започнат да осъзнават разликата между родина, страна и държава.

И когато властимащите се научат да правят разлика между обществените средства и личния джоб…

хххх

-     Бре, пък много си умен, бе… И брада пуснал…

-     Извинявам се за което… Брадата мога да обръсна, но с мозъка какво да правя? Кажете, виждам, че имате опит…

хххх

Когато мъжът през деня е доволен – значи жена му го е  оставила да се наспи.

Когато жената през деня е доволна – значи мъжът й не я е оставил да се наспи…

хххх

Преди имахме безплатно и качествено образование, здравеопазване, сигурност, социални привилегии и добавки, истинска храна и напитки…

Но нямахме банани и демокрация.

Сега вече имаме банани. И за някои – демокраДция…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Елке, Красе, Таня, Стойчо!
  • Точно така е...с няколко реда даваш цялата истина...
    За жалост...
  • Тогава бананите бяха зелени, а лимоните зимна гарнитура за вино и ароматен секс,(пардон искам да се чете кекс!)😉
  • Всичко е оправено, Генек - само създаваш напрежение и храната е истинска - не вярвай какво пишат на етикетите...
  • Бананите бяха много важни едно време! Направо символът на демокрацията!
  • Благодаря, Пепи!
  • "И когато властимащите се научат да правят разлика между обществените средства и личния джоб…" - докато имат възможност да правят с обществените средства каквото си искат, няма да стане.
    И от мен никога!
  • Благодаря, Вики, Скитнице, Миночка, Антоанета!
  • Според мен никога няма да се "оправим".
  • Интересно, колко си прав!
  • Точно и остроумно!
  • Хихи, аз нямам брада, ама като ида на фризьор, девойката ми казва, че имам толкова акъл, та като коса расте. Какво да правя?
Предложения
: ??:??