22.09.2024 г., 2:55 ч.  

Победа с нокаут за Дюбоа срещу Джошуа 

  Проза » Други
109 3 3
1 мин за четене

В стил Майк Тайсън Даниел Дюбоа (по-черен от нощ) нокаутира тази вечер Антъни Джошуа на Уембли пред 96000 зрители.  Джошуа представляваше тъжна гледка и безпомощно се свличаше на пода на ринга след тежките удари на Дюбоа. Сработи хроничната слабост на шампиона, която се прояви още при загубата му в първата среща с мексиканеца Руис. Той трудно устоява на тежки удари. В битката с Кличко падна в тежък нокдаун след силен удар на Кличко, но спортното му щастие тогава сработи и той победи Кличко с нокаут. Във втората му среща с Руис Джошуа всячески избягваше тежките удари на мексиканеца. Тромавостта на последния му позволи да спечели по точки. Но срещу Дюбоа Джошуа не разполагашe е с аналогична възможност, защото негровитият му противник не му отстъпваше в бързина, а същевременно му нанасяше убийствени удари. Единствената утеха за Джошуа е, че титлата остава притежание на англичаните. При това положение Дюбоа ще очаква победителя от мача реванш между Тайсън Фюри и Усик, за да се бие срещу него. Ще поживеем и ще видим, но Джошуа силно разочарова многобройните си почитатели.

 

Ето го целият боксов мач:

 

https://www.youtube.com/watch?v=0mme-eUSSLg

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря за подкрепата, Ачо!

    П.П. Ако този мач те интерисува, то можеш да го гледаш на приложения към материала ми линк.

    Благодаря и на Елка Тодорова за Любими!
  • Благодаря ти за подкрепата, Приятелю!
    Гледай мача на линка в материала ми.
  • Не съм гледал мача "Но всеки си намира майстора"така че ...истината и победата винаги успяват да възкръснат!!!Поздрави сърдечни,Приятелю!
Предложения
: ??:??