2.08.2011 г., 20:09 ч.

Подаръкът на Свети Валентин 

  Проза » Еротична
2325 0 1

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

6 мин за четене

 

                                               Подаръкът на  Свети Валентин

 

 

           Ваканцията беше свършила. Започнаха ежедневните уроци, класни, контролни, безкрайни занимания и подготовка за следващия ден. Николай излизаше по тъмно и се прибираше в ранните следобедни часове, когато вкъщи нямаше никой. Сия беше на работа, а и дните бяха къси. Бързо се стъмваше, навън беше студено и Николай предпочиташе да си седи в стаята на топло и да си учи уроците. Анастасия се прибираше, когато навън вече беше тъмно. Приготовляваше нещичко надве-натри, вечеряха и рано рано си лягаха.  В студените зимни нощи младата плът беше особено ценна и Сия се стараеше да му угажда всячески. Беше мила, гальовна и често намираше с какво да го изненада. Николай беше щастлив да спи с такава гореща жена до себе си. Така бяха свикнали един с друг, че започваха да приличат на семейна двойка.

          Сия чувстваше, че тази рутина може спокойно да отблъсне младото момче. Тя беше умна жена и имаше опит с мъжете. Знаеше, че за да задържи един мъж, трябва  находчивост и разнообразие.

          Беше  в началото на февруари. Дните бяха станали малко по-дълги, нощите малко по-топли. Идването на пролетта беше още далече, но се чувстваше във въздуха.  По случай празника на влюбените Св. Валентин, Сия реши да го изненада с една необикновена любовна нощ. Събота вечер покани на гости Люба. Сия беше приготвила пълнено пиле с ориз, стафиди и канела. А около пилето  хрупкави картофки съблазняваха с златистия си загар. Пилето се оказа доста жадно и погълна две бутилки  гъсто червено вино. В хола стана доста горещичко, разхвърляха се, включиха касетофона и сластната танцова музика свърши своята подмолна работа. Не оставяха младия си кавалер да скучае, ту едната, ту другата, танцуваха страстни танга и блусове, силно притиснати до жадното за ласки тяло на момчето. Танцувайки, той ги целуваше вече без смущение и неговата възбуда минаваше като ток през телата на двете зрели дами. Не само тази, която танцуваше с него в момента, но и другата  виждаше, че мъжествеността му  е достигнала застрашаващи размери. Подхилкваха се тайно, намигаха си и нямаха търпение да  му поднесат тайния подарък.

          Полунощ отдавна беше минал. Шофьори на автобуси и ватмани бяха приключили с работния ден и Люба щеше да остане  да нощува  у тях,  принудена от обстоятелствата. В този момент нова бутилка Мавруд се появи на масата и Св. Валентин отстъпи мястото си на Светата Троица. Наляха чашите, за да пият „брудершафт” и след изпразване на чашите  „на екс”, дълго се целуваха. Николай беше полудял, не знаеше къде да си дене ръцете, ту галеше гърдите на Люба през тънката шемизетка, ту масажираше зърната на Сия, направо бъркайки в сутиена ù.  Танцувайки с някакви негови си стъпки, заставаше зад Люба и  притискайки я силно, извършваше движения, които не бяха характерни за никой от познатите танци. Явно нямаше да издържи дълго и Сия реши да се намеси. Каза, че вече е късно и трябва да си лягат. Двете щели да спят в нейната спалня, а той на креватчето си в малката стаичка. Николай направи такава жална муцка, че двете се засмяха неистово. Като домакиня, Сия изпрати Люба да се приготви за спане, и когато останаха двамата,  Сия го погали така силно, че Ник изригна като Везувий. Явно беше достигнал до апогея на възбудата. Когато Люба  им пожела лека нощ и се оттегли в спалнята, Сия каза  на Ник да си вземе един душ и да легне при Люба. Той я изгледа крайно  учуден, но не каза нищо. Изпълни желанието на хазайката и когато след  двадесетина минути Сия влезе в спалнята, Ник и Люба  бяха съвършено голи и тя го беше яхнала като амазонка. Сия хвърли пеньоара си на стола и се присъедини към приятелите си с цялата си голота.  Устните ù потърсиха тези на Николай, докато ръцете ù шареха по изпотеното му тяло. Люба препускаше  със  скоростта на див мустанг, но изведнъж спря, опъна тялото си назад и раменете ù се затресоха в необикновени конвусилии. След което се отпусна до  Ник и започна да гали това, което до преди секунди беше в нея. Сия отстрани ръката на приятелката си и сама се зае с момчето. Ник имаше нужда да свърши, но Сия забавяше играта, за да доведе младия мъж до екстремна възбуда.  Наведе се над него и с леки докосвания на устните си  го поведе към онези върхове, които до този момент бяха непознати на Ник. Момчето се опита да притисне главата ù и да проникне дълбоко в устата ù, но Сия се съпротивляваше, за да удължи любовната игра, започната от приятелката ù.

          Люба целуваше устните на Ник,  а ръката ù галеше  нежно тестисите му.  Постепенно ръката ù се премести нагоре, обхвана го целия и  пристискайки главата на Сия, я накара да го поеме дълбоко в устата си.  От Ник изригнаха гейзери и двете се нахвърлиха  върху тях с жадни уста, за да погълнат жизнените сокове на момчето. Николай беше зашеметен от случващото се. Въпреки че за броени минути беше свършил два пъти, той беше все така изправен и необичайно твърд.  Двете  приятелки го бяха барикадирали между телата си и ръцете им галеха най-нежните части на младото тяло. Редуваха се да пият устните му и да опитват с устни твърдостта на  члена.  Ръцете на Николай шареха по гърдите им, галеха венерините им хълмове, пръстите му надничаха зад широко разтворените бърни и възбудата му ставаше все по-болезнена.

          Ник се готвеше да обладае Сия, когато Люба сякаш предугади намеренията му, прехвърли се бързо зад Сия, легна с глава между краката ù и езикът ù зашари между бедрата на приятелката ù. Сия като че ли това беше чакала, бързо се обърна и навлизайки в междубедрието на палавницата, засмука най-чувствителната розова пъпка на човечеството.

          Двете  забравиха за присъствието на мъжа и се отдадоха на  любовна игра, каквато Ник не беше виждал и в сънищата си. В тази необикновена игра взимаха участие  телата им, устните и ръцете, езиците и бедрата, гърдите и задните им части, пръстите и  неудовлетворените им усти. Всяка тяхна клетка беше една  друга жена, една непозната, жадна за милувки, ласки и  плътски удоволствия.

          Оставен  сам на себе си,  за пръв път Ник изпита удоволствието да види любовната игра на две жени, удоволствие,  което беше по-силно от това,  което беше изпитвал до сега.  Инстинктивно ръката  му започна да гали твърдостта, която до сега беше в  техните ръце.  Очите му не се откъсваха от виещите се тела,  ушите му чуваха само стенанията на двете  приятелки, цялото му тяло се стремеше да ги обладае заедно. И тогава една нова мисъл прониза възбуденото му въображение. С рязко движение прехвърли Сия върху себе си, така че тя го възседна, а Люба постави на устните си и засмука това, което до преди малко беше между устните на Сия.  Когато почувстваха наближаването на края, двете си размениха местата.

                    Люба се виеше като лиана около Ник, беше обхванала гърдите на Сия, галеше твърдите връхчета на настръхналата ù гръд  и чувстваше в лоното на тялото си топлината, която излъчваше  мъжествеността на Николай. Възбудата ù  се увеличаваше при всяко движение, стоновете на Сия се превръщаха в  афродизиак и я подлудяваха. Сия чувстваше езика на момчето да гали най-нежните гънки на тялото ù, да прониква в  нея като горещ свредел, а ръцете му не се откъсваха от гърдите ù. Там именно се преплитаха ръцете на Люба и на Ник, образуваха един  възел, който свързваше желанията на трима, жадни за  сексуални авантюри, за нежност и смели ласки.

          Така  и тримата  изпитваха едно необичайно удоволствие, и тримата бяха  на върха на сладострастието и удовлетворението дойде в един миг едновременно за  всички, когато виковете на тримата  се сляха в едно.

          Тримата се къпаха  във ваната, забавляваха се и се смяха, бяха посрещнали един необикновен Св. Валентин.

© Крикор Асланян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??