18.10.2022 г., 10:43 ч.

Полетът на дрона 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
217 3 6
2 мин за четене

Телевизионно състезание от типа „За най-късметлиите сред дебилите“.

Въпрос: „В коя страна е арестуван и обесен съветският разузнавач Рихард Зорге?“

Отговорите на четиримата горди участници: „Германия“, „Русия“/???/, „САЩ“, „Англия“…

За проба попитах няколко почти набори. Отговор – категорично: „Япония, разбира се“…

Е, по наше време гледахме френския филм „Кой сте вие, доктор Зорге?“, четохме книгите на Майснер и Королков, но… Днес, с тоя поток на информация?

Впрочем, извинени са. Участниците бяха 40-годишни, нещастни деца на демокрацията и гордото невежество…

хххх

А защо у нас се говори не за ръководство на страната, а за власт?

хххх

Диоген с фенер посред бял ден търсел Човека…

Зад него двама в униформени хитони тихичко дебнели – трябвало веднага да убият този вреден Човек…

хххх

Иран продал на Русия дронове.

В Иран умряла някаква жена и започна розова революция.

Да виждате връзка между събитието и случката?

хххх

За празника на града изгърмяха маса ти фоейрверки.

Колко ли струва ремонтът на разбитите плочки по централната улица?

хххх

Специалната представителка на ООН по въпросите за сексуалното насилие Прамила Патен, заяви – на руските войници се раздава виагра, за да изнасилват украинците

Украинците – не украинките! Или руснаците са пуснали в атака маниаци-манафи, налитащи на мъжете, или… В духа на либералното джендърство – няма мъже и жени, под виаграта всичко наред…

И обърнете внимание – баш виагра. Производство на „Пфайзер“, ония с фалшивите „ваксини“. Що не раздават за укрепване на нужните органи водка, пържоли, шоколад?

Добра рекламна агенция използват фирмаджиите, привличат вниманието…

Отделно за цената. Както са ми спменавали закъсали /на мен никога не ми е трябвала виагра, даже кофа бром не ме удържа/, хапчето струва доста. Та баш такива харчове ще правят руснаците за кеф на украинците и украинките…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Миночка, Красе!
  • не е въпрос на пари - по-лесно е да се гърми, отколкото да се ремонтира; когато видях как все още има дървени електрически стълбове и то в мегаполиси си казах- пари ли няма...а, не, просто още вършели добра работа; по-добре било да се поддържат.. в О-ооо-не всички са специални
  • Хареса ми Георги, много ми хареса!
  • Благодаря, Тоти, Младене!
  • Наблюдателно око имаш, Георги. Как само си се усетил за Иран!!!
    Поздравление!
  • Харесах.
    Поздрави! Успех!
Предложения
: ??:??