2.03.2020 г., 8:44 ч.

Попара - 26. 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
300 3 6

Опитен магьосник ще ви излекува от наивност и излишна доверчивост. При пълно предплащане на услугата – гаранция 100% успех…

Спомени – всеки пионер трябваше да предаде на държавата 20 кг хартия, 10 кг желязо и двама, които не са предали…

Женски разговор: “Лежа със своя и изведнъж влиза моят…“

Обява: “Приемаме на работа разлепвачи на афиши, че приемаме на работа разлепвачи на афиши”…

Щраусът не го боли глава. Боли го задникът…

“Ало, телефон 112 ли е? Помощ, на човек тук му стана лошо…” – “За съжаление, всички наши линейки са из района. Но дайте адреса – ще ви изпратим спешен екип за бърза психологическа подкрепа…”

Пасивното участие в пиенето е първата крачка към хомосексуализма.

 

 

 

 

На гости - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе, Денице!
  • Ох.. Това с пасивния пияч.. Така ме развесели 😁😁🤣🤣🤣
  • "И ти ли не се сети за никой..." - мъжът към жената в леглото
  • Благодаря, Надя, Младене!
    Ами... От пиенето идва чувството за хумор. Особено, ако помниш какви си ги вършил.
  • Остроумни бисерчета. Последният ред е върхът, а и женският разговор си го бива! Поздравление за остроумието Георги! И честита баба Марта - здраве и късмет, с допълнително пожелание за активност в пиенето, особено по празници...
Предложения
: ??:??