4.03.2020 г., 8:51 ч.

Попара - 27. 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
404 2 9

Реклами и обяви:

- За разслабително: „Вечер хапнете вкусно, сутринта ще видите пълния ефект“

- Погребална агенция: „Само едно позвъняване – и ще ви приготвим смъртен акт, удобен ковчег, приятна музика и красив венец“

- „Уважаеми клиенти! Поради многочислените оплаквания от дългото очакване на отговор, придружено с омръзнала ви натрапчива мелодия, вече можете да слушате различни песни, докато ви свържем“…

- „Ако ви е омръзнало всичко – елате при нас. ще ви развлечем с нещо друго“…

Полицията предлага на гражданите нова услуга – масаж на бъбреците…

За повдигане нивото на футбола ни, под номерата на играчите ще се изписват номерата на джиесемите им, та след мача зрителите да могат лично да им кажат какво мислят за тях…

 

 

За нефилиповци - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе!
  • И ефекта от разхлабителното и услугата все идват от вътрешните органи Търсех десетте разлики...
  • Благодаря, Надя, Пепи!
  • 😅!Поздрав!
  • Като погледнеш реално - ни да живееш, ни да мреш. А за футболистите не си струва и цената на разговорите. След пътуването с градския транспорт и водата, която пием, бъбреци нямаме, но и хиляди платени студенти завършват вишо, та липсата на някои органи не е критерий...
  • Благодаря, Младене!
    За вътрешен министър трябва да си завършил ВИФ. Или професионално да си насочен - примерно, телохранител на мутра.
    Или руса шашма с празна глава.
    Не отговаряш!
    Така че - стой си човек.
  • "Полицията предлага на гражданите нова услуга – масаж на бъбреците…"
    Наистина предлагат тази услуга, но да не забравяме за кръвсиндрома, Георги!
    На млади години ми направиха безплатен масаж с палка на лявото коляно, та и досега не мога да го възстановя. Оттогава все чакам да ме направят министър на вътрешните работи, та и аз да правя безплатен масаж на подчинените си. Това е едно от трите ми желания, което златната рибка трябваше да сбъдне досега. Ама тя измести фокуса върху напълването на Пернишкия язовир, ала май се е поминала, защото живееше в него!
  • Благодря, Денице, Мариана!
  • Хахахах ахаха 😁🤣🤣
Предложения
: ??:??