27.06.2022 г., 22:22 ч.

Поредната глупост на Запада 

  Проза » Други
199 6 3

Запада + Япония спират да купуват руско злато - гласят новинарски емисии.
При тази инфлация в световен план един от начините да й се противодейства е очевидно купуването на злато. От това директно следва, че упоменатите по-горе сили предпочитат инфлацията да се вихри в страните им вместо да купуват руско злато. Това е крайно алогично решение, защото руското злато ще се купува от други страни - това е повече от ясно. Така че руснаците ще пласират набелязаните количества злато и то без остатък. Очевидно е, че във Вашингтон съвсем са изкукали. Вероятно вместо злато там предпочитат да купуват памперси - знайно за кого.

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Абсолютно си прав, Младене.
    "Не е важно я как съм, важното е Вуте да е зле."
    Лошото е, че винаги страдат народите, а не управниците и най-вече тези, които ги управляват зад кулисите.
  • Има и друго. Решавали за ПРЕДЕЛНА цена на нефта от Русия. Интересно - за една сделка са нужни двама, руснаците дали ще приемат подобни ограничения? При това - нефтът им върви накъде ли не, купуват го, добавят малко друг и под ново название го продават. И индуси, и приблалтийци, и испанци, и американци...
    Дръж готов лаптопа - що глупости още има да описваш...
  • Много точно обяснение. ТЕ... не мислят за положения, последствия, ТЕ са недосегаеми! / за сега /
Предложения
: ??:??