27.11.2009 г., 16:58 ч.

Поредната теория за живота 

  Проза
703 0 3
1 мин за четене

Умираме. Ние всички бавно вървим към смъртта. Но защо се страхуваме да го признаем? И се блъскаме като обезумели животни в решетките на собствената си съдба в жалък опит да избягаме? Всеки миг от съществуванието си прекарваме в търсене на безсмъртието, в дирене на Шангри-Ла. Живеем, без да осъзнаваме , че животът ни се е превърнал в един от онези пороци, които поддържаме по навик.  Но какво ни кара да се борим за този кратък миг тъй яростно? Защо впиваме жадно пръсти в съществуванието си и отказваме да останем бездиханни?  Това дори ние не знаем, представа нямаме защо живеем. Оцветяваме сивата си реалност с цветни мечти и търгуваме с черните си души. Събираме малките радости на живота в шепа и силно ги притискаме към хладните си сърца, за да подхраним безцелното им туптене. Смеем се, колкото се може по-силно, защото са ни казвали, че смехът лекува, но отвътре сме кухи като ония прекрасни порцеланови кукли. Скриваме нещастието си под тежкия грим на ежедневието и с нарисувана усмивка вървим в неизвестна посока. Що за мазохисти сме ние, хората? Що за извратен, нискобюджетен филм е животът ни? Блажени са ония, които никога не са се раждали.

© Амбър Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Интесни мисли,но мисля че животът е хубав!
  • аз подкрепям Арихо - всеки живот има смисъл и ние живеем, за да го открием.. живеем, за да разберем за какво живеем..
    Трябва да се опитаме да бъдем истински, да бъдем себе си, а да не сме "порцеланови кукли" и може би ще открием своя смисъл...
  • хм, блажени неродените?
Предложения
: ??:??